۰
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۵

کی‌روش:فاصله‌ را با تیم‌های بزرگ کم‌ ‌می‌کنیم

نگران نیستیم اما چالش‌ داریم
سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید در حال تلاش هستیم تا فاصله ایران را با تیم‌های بزرگ جام جهانی کم‌تر ‌می‌کنیم.
کی‌روش:فاصله‌ را با تیم‌های بزرگ کم‌ ‌می‌کنیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین،کارلوس کی‌روش عصر شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار کرد: از حمایت‌های‌تان از تیم ملی در مسیر جام جهانی ممنونم. در فاصله ۳۰ روز مانده به جام جهانی، ما هم مثل همه تیم‌های حاضر با تمام انگیزه و تمرکز لازم داریم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا آمادگی لازم را برای حضور در جام جهانی قطر داشته باشیم.
او ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید این دوره از جام جهانی کاملا متفاوت و منحصر به فرد است. تنها ۷ روز برای آماده سازی خواهیم داشت و مطمئنا زمان کمی است اما همینجا می‌خواهم مراتب تشکر خودم را از مربیان، مدیرعاملان و اعضای هیات رییسه باشگاه‌ها اعلام کنم. با کمک آن‌ها می‌توانیم سطح آماده‌سازی خودمان را به سطح بالاتری برسانیم. ما داریم تلاش می‌کنیم فاصله خودمان را با اسم‌های بزرگ جهان کم‌تر کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال درباره کمپین‌های علیه تیم‌ملی در راه حضور در جام جهانی گفت: سوال اصلی که پرسیده می‌شود این نیست که ما به این مسائل توجه کنیم. سوال این است که چه کسانی به این مسائل توجه می‌کنند؟ این مسائل برای ما معنایی ندارد.
کی‌روش درباره تیم ملی انگلیس هم اضافه کرد: اصلا لازم نیست چیزی به اسم انگلیس اضافه کنم چون آن‌ها الان هم تیمی بزرگی هستند و بازیکنان خوبی دارند و نام بزرگی در جهان فوتبال هستند. برای ما افتخار و لذت است که برابر آنها بازی می‌کنم.
او درباره کمپین‌هایی که برخی برای حذف تیم ملی ایران از جام‌جهانی تشکیل داده‌اند هم گفت: مسائل بزرگی داریم که یکی از آن‌ها بازی برابر انگلیس است و تمرکزمان روی این موضوع است. اگر من طرف این کمپین بودم می‌دانستم چه جوابی بدهم و می‌دانم هم که اکثر مردم ایران هم چه جوابی به این کمپین می‌دهند. اکثر مردم ایران قلبا دوست دارند تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا کند. چون من طرف این کمپین نیستم بگذارید دیگران درباره آن صحبت کنند.
کی‌روش درباره بزرگ‌ترین نگرانی‌اش در فاصله ۳۰ روز تا جام‌جهانی هم گفت: ما نگرانی نداریم اما چالش‌هایی داریم که با آن روبه‌رو هستیم و به دنبال راهکارهایی برای مقابله با این چالش‌ها هستیم. می‌خواهم از باشگاه‌ها و بازیکنان تشکر کنم که برای حضور در تیم ملی از خود گذشتگی می‌کنند. چالش فوق‌العاده‌ای که در پیش داریم این است که بازیکنان را هر روز آماده‌تر کنیم.
کد مطلب: 178102
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *