۰
چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰

روایت نماینده شیراز از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی که پس از وقوع حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به آن‌جا رفته بود، به ارائه‌ توضیحاتی از این حادثه و مشاهداتش پرداخت.
روایت نماینده شیراز از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ابراهیم عزیزی اظهار کرد: یک فرد تروریست مقارن ساعت ۱۷:۴۵ امروز، از در باب الرضا حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) اقدام به ورود کرده و از بدو ورود شروع به تیراندازی به خادمان و زائران و کلیه افرادی که در ورودی حرم بودند، می‌کند.
وی ادامه داد: این فرد تروریست با همان حالت تیراندازی وارد صحن می‌شود و وقتی که قصد ورود به شبستان حضرت امام خمینی (ره) داشته، با در بسته روبرو می‌شود و سپس وارد ضریح مطهر حضرت احمدبن موسی شده و با حالت وحشیانه اقدام به تیراندازی می‌کند؛ متاسفانه ۱۳ نفر از زائران را به شهادت رسانده و ۲۲ نفر از زائران و کسانی که در وقت نماز در حالت عبادت بودند، مجروح شدند. در حال حاضر مجروحین به بیمارستان منتقل شده و شهدا نیز در حال تشخیص هویت هستند.
عزیزی با بیان اینکه بعد از ورود نیروی انتظامی فرد ضارب دستگیر شده است، درباره تعداد افراد تروریست در این حمله گفت: کسی که وارد حرم مطهر می‌شود، یک نفر بوده است. 
وی درباره وضعیت فعلی حرم شاهچراغ گفت: امنیت برقرار است و نیروهای انتظامی در آن مستقرند. سایر اقدامات بعدی هم اطلاع رسانی خواهد شد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه آیا هویت ضارب مشخص شده است گفت: این موضوع در دست بررسی است.
منبع:ایسنا
کد مطلب: 178550
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *