۰
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰

هشدار آیت الله نوری همدانی به«مسئولان»درباره«سختی معیشت مردم»

این مرجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.
هشدار آیت الله نوری همدانی به«مسئولان»درباره«سختی معیشت مردم»
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مرجع تقلید شیعیان گفت: باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند و در این راستا سرعت خدمت رسانی به مردم نیز باید افزایش یافته و به خواسته‌های جوانان توجه شود.
آیت الله حسین نوری همدانی روز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.
مرجع تقلید شیعیان گفت: باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند، بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند اما باید خدمت رسانی به مردم سرعت پیدا کند و به خواسته‌های جوانان توجه شود و جایی برای حضور دشمن نباشد.
وی ادامه داد: امروز مدیریت صحیح می‌تواند کمک مؤثری در حل مشکلات باشد نباید با عمل غیر مسئولانه راه را برای دشمن باز کنیم و مردم ایران مردم بزرگ و با استقامتی هستند.
منبع:مهر
کد مطلب: 180048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *