۰
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

شستشوی مبل در منزل را به حباب بسپارید

یکی از وسایلی که فضا و محیط خانه را زیبا و دل نشین می کند مبل می باشد؛ که باعث راحتی افراد نیز می شود. مبل ها در انواع و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. شستشو مبل در منزل با استفاده از راه ها و روش های مختلفی انجام می شود.
شستشوی مبل در منزل را به حباب بسپارید
یکی از وسایلی که فضا و محیط خانه را زیبا و دل نشین می کند مبل می باشد؛ که باعث راحتی افراد نیز می شود. مبل ها در انواع و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. شستشو مبل در منزل با استفاده از راه ها و روش های مختلفی انجام می شود.
یکی از مراکز معتبر در ارائه خدمات شستشوی مبل در منزل واقع در تهران،خشکشویی حباب می باشد. روش مبل شویی حباب ، بسیار ایمن است و با محیط زیست سازگاری دارد و همچنین هزینه های مقرون به صرفه ای دارد.
این مرکز با استفاده از دستگاه های مخصوصی که در اختیار دارد مبلمان شما را با بهترین کیفیت تمیز می کند و تمام لکه ها و کثیفی ها را از بین می برد. از جمله تخصص های نیروهای خشکشویی حباب ، شستشوی مبل در منزل غرب تهران می باشد.
پرسنل مجرب خشکشویی حباب از محصولاتی استفاده می کنند که توانایی از بین بردن سخت ترین لکه ها را داشته باشند و در عین حال به پارچه مبل آسیبی نرسانند.
5 نکته در مورد نگهداری از مبلمان در منزل 
1.    گردگیری دوره ای و منظم
توصیه می شود هفته ای یک بار مبلمان خود را گرد گیری کنید. در صورت تجمع گرد و غبار بر روی مبل، بافت پارچه ی آن دچار آسیب می شود. برای از بین بردن گرد و غبار از جارو برقی می توانید استفاده کنید.
در صورتی که جنس صندلی یا مبل شما از چوب است ، توصیه می شود برای تمیز کردن آن از دستمال خشک و نرم استفاده کنید.
2.    قرار دادن مبل ها به دور از نور خورشید
مبلمان چوبی یا پارچه ای شما اگر به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد دچار تغییر رنگ می شود. بنابراین سعی کنید مبلمان خود را طوری قرار دهید که کم تر در معرض نور خورشید قرار گیرند.
اگر به ناچار مجبور شدید که مبل های خود را زیر نور خورشید قرار دهید روی آن ها را با استفاده از یک پارچه بپوشانید.
3.    توجه به دمای محیط
گرمای بیش از حد میتواند به بافت پارچه و چوب مبل های شما آسیب وارد کند و آن ها را دچار تغییر کند. در صورتی که مبلمان شما بسیار نزدیک و یا چسبیده به بخاری، شومینه یا شوفاژ است، توصیه می شود مقداری فاصله میان آن ها ایجاد کنید.
4.    توجه به نکات شستشوی مبلمان
راه و روش شستشوی مبل ها در منزل بر اساس نوع پارچه و نوع لکه ایجاد شده می تواند متفاوت باشد. معمولا برای اکثر مبل ها و کاناپه ها دستورالعمل هایی جهت شستشوی آن ها داده می شود.
رعایات کردن این دستورالعمل ها علاوه بر افزایش کیفیت شستشو از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. در رابطه با مبل ها و صندلی های چوبی می توانید از واکس مخصوص چوب  و یا روغن  براق کننده استفاده کنید.
شستشو و تمیز کردن مبلمان خانه بسیار خوب است اما در نظر داشته باشید که شستشوی زیاد میتواند باعث از بین رفتن بافت و رنگ مبلمان شود.
5.    دور نگهداشتن مبلمان از رطوبت
از دیگر عواملی که می تواند باعث فرسودگی و خراب شدن مبلمان شما شود، رطوبت می باشد. رطوبت می تواند آسیب های جدی به بافت انواع مبل های چوبی و پارچه ای وارد کند.
در نتیجه پس از شستن مبل های خود با استفاده از آب گرم و صابون، سریعا اقدام به خشک کردن آن ها بکنید.
شستشوی مبل با استفاده از دستگاه
یکی از بهترین راه ها برای افزایش  طول عمر مبلمان شسشوی آن ها با استفاده از دستگاه می باشد. دستگاه های مبل شویی بسیار گران قیمت هستند و مقرون به صرفه نیست که در هر خانه یکی از آن ها وجود داشته باشد. همچنین استفاده از دستگاه های مبل شویی نیاز به تخصص دارد. در نتیجه هنگامی که مبلمان شما به شستشو نیاز داشتند، میتوانید با خشکشویی حباب  تماس بگیرید و با هزینه کم تر و در مدت زمان کوتاه تری مبلمان خود را تمیز و آراسته کنید.
شستشوی مبل های چرمی در خشکشویی حباب
پرسنل خشکشویی حباب به کمک لوازم و محصولات خاصی ابتدا تمام لکه ها را از سطح مبل از بین می برند و سپس با استفاده از یک برس نرم آن را تمیز می کنند تا به مبل آسیبی وارد نشود.به منظور این که به چرم آسیبی نرسد، باید روکش داخلی آن کاملا مرطوب و هیدارته شود.
 پس از تمیز کردن مبل برای این که چرم حالت اولیه خود را به دست بیاورد، در گوشه های مبل از کرم های مخصوصی استفاده می شود.
نظافت و ضد عفونی کردن مبل ها و همچنین از بین بردن حشراتی که بر روی مبل وجود دارند توسط نیروهای خشکشویی حباب انجام می شود.
درخواست ثبت سفارش از خشکشویی حباب
در خشکشویی حباب شما میتوانید به صورت تلفنی و همچنین به صورت آنلاین در سایت و یا در اپلیکیشن سفارش های خود را ثبت کنید. 
خدماتی که خشکشویی حباب با بهترین کیفیت انجام می دهد شامل مبل شویی در منزل در تهران، مبل شویی در منزل تهرانسر ، مبل شویی در دهکده المپیک و....  می شود.
۹۱۰۹۲۷۳۲ – ۰۲۱
www.hobabb.com
کد مطلب: 181323
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *