۰
سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹

از کجا سوئیت های کیش را رزرو کنیم؟

همه ساله، جزیره توریستی کیش مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور را در خود جای می‌دهد و بنابراین باید متناسب با آن، واحدهای اقامتی زیادی داشته باشد که گنجایش مسافران این جزیره تفریحی را داشته باشند. کیش در کنار هتل‌های بزرگ و کوچک با ستاره‌های متنوع، دارای مراکز اقامتی دیگری نظیر ویلاها، آپارتمان‌ها و سوئیت های کوچک است
از کجا سوئیت های کیش را رزرو کنیم؟


سوئیت های کیش واحدهای اقامتی مناسب برای سفرهای کم جمعیت است. شاید برای شما این پرسش پیش بیاید که از کجا سوئیت های کیش را رزرو کنیم؟ و اساسا این واحدهای اقامتی را چگونه پیدا کنیم؟ در اینجا پاسخ پرسش خود را می‌یابید.

آشنایی با سوئیت های کیش
سوئیت معمولا به واحدهای اقامتی کوچکی که اتاق‌های آن تودرتو بوده و دیواری بین آنها قرار ندارد. اکثر سوئیت‌های کیش به صورت یک سالن بدون هیچ دیواری است که همه امکانات اقامتی را در خودش جای داده است. این سوئیت‌ها متراژ کمی دارند و هر چند همه امکانات لازم را دارا هستند، بیشتر برای کسانی مناسبند که تنها برای خواب به این واحد اقامتی می‌آیند و ساعات زیادی را در خارج از خانه می‌گذرانند. 
نوع دیگری از سوئیت‌های کیش دارای یک اتاق پذیرایی و یک اتاق خواب کوچک هستند که بیشتر می‌توان عنوان آپارتمان‌های کوچک را به آنها اطلاق کرد. قرار دارد. اگر می‌خواهید بدانید که در کیش از کجا سوئیت رزرو کنید، به جاباما اجاره سوئیت در کیش سر بزنید. در این سایت تمامی سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها و ویلاهای اجاره‌ای کیش به شما معرفی می‌شوند.

سوئیت ها در کیش آپارتمان‌ های کوچک هستند
سوئیت‌ها انواع مختلفی دارند. هر کدام از انواع سوئیت‌ها کاربری‌های متفاوتی دارند. به طور کلی سوئیت‌ها را می‌توان به سوئیت‌های هتل، اداری، مینی سوئیت، سوئیت استودیو فلت، سوئیت دولوکس، سوئیت دوبلکس و سوئیت دارای اتاق خواب تقسیم کرد. اما آنچه در کیش وجود دارد دو نوع سوئیت دارای اتاق خواب و سوئیت فلت است که برای اقامت مسافران در نظر گرفته می‌شود. 
سوئیت‌های استودیو فلت را بیشتر با نام کلی سوئیت می‌شناسیم. این واحدهای اقامتی فاقد اتاق خواب بوده و امکانات آشپزخانه نیز در همان اتاق نشیمن، نه به صورت آشپزخانه اپن بلکه به صورت یکسره وجود دارد. تفاوت سوئیت با سوئیت فلت در این است که سوئیت‌ها اتاق خواب مجزا دارند اما سوئیت فلت‌ها یکسره بوده و همه امکانات زندگی در یک اتاق در کنار هم قرار دارند.

چرا در کیش سوئیت فلت رزرو کنیم؟
رزرو سوئیت فلت به شما این امکان را می‌دهد تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید زیرا این واحدهای اقامتی کوچک و بدون اتاق خواب، پایین‌ترین قیمت اجاره را در میان واحدهای یک آپارتمان‌ دارند. علاوه بر این، زمانی که شما به کیش سفر می‌کنید، بیشتر به خارج از منزل می‎روید و کمتر نیاز به بهره‌گیری از امکانات اقامتگاه را دارید، به دلیل این که کیش یک جزیره تفریحی است و مسافران برای در خانه ماندن به کیش نمی‌روند. 
هر چند کمتر بودن بهای اجاره و نیاز نداشتن به اقامتگاه بزرگ دلایل اصلی رزرو سوئیت فلت در کیش هستند، اما شاید دلایل شخصی دیگری نیز وجود داشته باشد که بعضی از افراد سوئیت بدون اتاق خواب را در کیش رزرو کنند. در نظر داشته باشید که تعداد این واحدهای اقامتی در کیش محدود است پس اگر قصد دارید در سوئیت فلت اقامت کنید، هر چه زودتر این واحد اقامتی را رزرو کنید. 

سوئیت فلت شعبانی واحد ۴ کیش
این سوئیت فلت دارای 40 متر زیربنا، ظرفیت ۲ نفر، سرویس‌ خواب یک تخت دو نفره به همراه یک رخت‌خواب سنتی است. سوئیت سرویس ایرانی ندارد و سرویس بهداشتی آن به صورت فرنگی است. در قوانین این سوئیت آمده است که از پذیرش خانم‌های مجرد معذور هستند. پذیرش این سوئیت نهایتا تا ساعت 11 شب انجام می‌شود. کشیدن قلیان در داخل واحد ممنوع است. این واحد اقامتی از تمامی مهمان‌ها کارت ملی هوشمند تقاضا می‌کند. 
این سوئیت دارای ترنسفر رایگان برای ورود است، 4 آیتم تفریحی رایگان شامل ورودی سافاری، شهربازی، ورودی رستوران و یک روز گشت جزیره دارد. فاصله‌ آپارتمان شعبانی با اتومبیل تا پارک ساحلی میرمهنا حدود 7 دقیقه و تا پارک ساحلی مرجان حدود 10 دقیقه است. همچنین این اقامتگاه با اتومبیل تا کشتی یونانی حدود 20 دقیقه فاصله دارد و به شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره، فرودگاه بین‌المللی کیش و مرکز تجاری کیش نزدیک است. پس از ورود مسافران امکان کنسلی وجود ندارد.

سوئیت‌ های فلت شیرین کیش را بشناسیم
اقامتگاه شیرین اولین اقامتگاهی است که به عضویت جامعه هتل داران کیش درآمده و با نزدیک بودن و مشرف بودن به مرکز شهر و مراکز خرید و رستوران‌ها دسترسی راحتی برای مهمانان ایجاد می‌کند. این مجموعه دارای دو سوئیت به نام‌های آتن و تهران است. امکان آشپزی در این دو واحد وجود ندارد. سوئیت شیرین آتن دارای ۳۰ متر زیربنا، ظرفیت ۲ نفر، سرویس خواب یک تخت دو نفره، سرویس بهداشتی ایرانی ندارد و دارای یک سرویس فرنگی است. سوئیت شیرین تهران 33 متر است و برای سه نفر مهمان ظرفیت پذیرایی دارد. یک تخت دونفره و یک رخت‌خواب سنتی برای استراحت در اقامتگاه موجود است. 
در آشپزخانه این دو سوئیت، یخچال و چایی‌ساز وجود دارد. دسترسی به فروشگاه‌های محلی در اطراف اقامتگاه آسان و سریع است. موقعیت مکانی اقامتگاه در شهرک صدف است که به مراکز تفریحی و بازارها نزدیک است. فاصله سوئیت‌ها تا مرکز خرید مروارید و بازار چینی‌ها، مراکز خرید پردیس، پانیذ، زیتون، بازار ونوس و مریم با خودرو کمتر از ده دقیقه است. سوئیت‎ها به ساحل اختصاصی خانم‌ها، ساحل اختصاصی آقایان، اسکله‌ بزرگ تفریحی جزیره، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، ساحل و اسکله‌ی میرمهنا، پارک دلفین‌ها، ساحل مرجان، مرکز تفریحات شنی سافاری و فرودگاه بسیار نزدیک است و با همه این اماکن کمتر از ده دقیقه فاصله دارد. 

آپارتمان سرو سپهری کیش چند سوئیت فلت دارد؟ 
با اجاره ویلا استخردار در کیش اوقات خوبی را تجربه کنید. در مجموعه سرو سپهری کیش دو سوئیت فلت وجود دارد که با نام‎های سوئیت فلت نقلی 1 و سوئیت فلت 2 معروف هستند. سوئیت فلت نقلی دارای ۲۰ متر زیربنا و فاقد اتاق خواب است. ظرفیت این سوئیت ۲ نفر بوده و دارای یک  تخت دو نفره است. 
سوئیت فلت 2 سرو سپهری کمی از فلت نقلی بزرگ‌تر بوده‎، ۳۵ متر زیربنا دارد و ظرفیت آن تا ۳ نفر است، یعنی ۲ نفر ظرفیت پایه به همراه ۱ نفر اضافه در آن جای می‌گیرند. این سوئیت دارای یک تخت دو نفره است. سرویس‌ بهداشتی سوئیت‌های سرو سپهری ایرانی است. 
سوئیت های هراز
سوئیت‌های هراز دارای دو واحد اقامتی به متراژ 30 متر است و برای اقامت سه مهمان ظرفیت دارد. یک تخت‌خواب دونفره  با کاناپه‌های تخت‌خواب‌شو برای خواب مهمانان تدارک دیده شده است. این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام است. امکان آشپزی به همراه یخچال، چای‌ساز، مایکروویو، لوازم آشپزی و لوازم پخت‌و‌پز در ساختمان وجود دارد.
 
کد مطلب: 182126
برچسب ها: کیش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *