۰
سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰

تابلو شیک از کجا بخرم؟خرید تابلو مدرن در تهران+آدرس

بهترین مرکز برای خرید تابلو مدرن در تهران را بشناسید! معرفی 4 مرکز تابلو فروشی در تهران + اطلاعات (نشانی ، شماره تلفن و آدرس سایت)
تابلو شیک از کجا بخرم؟خرید تابلو مدرن در تهران+آدرس
استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رنگ و لعاب جدیدی به خانه شما می دهد. دیوار بدون تابلو بی روح و سرد است و تابلوهای مدرن و هنری می توانند حس جدیدی به اتاق شما اضافه کنند.
برای خرید تابلو دکوراتیو، جایی كه با ارائه تابلو مدرن در طرح‌ها و سبك‌هاي مختلف به شما حق انتخاب بدهد، بسيار كمك‌كننده است؛ بنابر این اگر تصميم داريد با خريد تابلو جان تازه‌اي به خانه خود بدهيد و جلوه ديوارهاي منزل يا محل كارتان را با خريد تابلوهاي دكوراتيو افزايش دهيد، در ادامه مقاله با ما همراه باشيد!
تابلو شیک از کجا بخرم؟
اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید حتماً فروشگاه‌های زیادی را دیده‌اید که لوازم دکوری مثل تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس را می‌فروشند. حالا ما قصد داریم 5 مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران را به شما معرفی کنیم تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.
1-جاجیم
جاجیم 
 یکی از پیشروترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه خرید و فروش مبلمان و دکوراسیون داخلی و صنایع دستی است که بوسیله حمایت از تولیدکنندگان داخلی و فراهم کردن بستری  برای فروش آسان محصولاتشون و با پایبندی به اصول تجارت و احترام به حقوق مشتری زمینه ساز بازاری سالم و حرفه ای شده است. 
در فروشگاه اینترنتی جاجیم، شما این امکان را خواهید داشت که عکس های مد نظر خود را بر روی متریال های مختلف چاپ کنید. یک راهکار عالی و بی نظیر که قطعا می تواند برای شما جذاب باشد. در این مجموعه تابلو های متنوعی در دسترس شما قرار گرفته اند که میتوانید از بین آنها خرید کنید. همچنین متخصصین جاجیم به شما کمک می کنند تا قبل از چاپ، کیفیت تصاویر دلخواه خودتان را افزایش دهید.
سایت jaajim.com علاوه بر ارسال در شهر تهران ، آمادگی دارد تا در اکثر نقاط ایران تابلوی شما را ارسال کند. 
شماره تلفن: 09909248464
2- لابراتوار چاپ نورقائم
لابراتوار چاپ نور قائم به عنوان یک مرکز فروش تابلو نقاشی در تهران شناخته می شود.در سایت این مجموعه بیش از 90 طرح مختلف تابلو مدرن جدید قرار گرفته تا همه سلایق بتوانند تابلو مدنظر خود را پیدا کنند. همچنین شما در جای جای ایران می توانید طرح تابلو دلخواه خود را نیز در اندازه های مدنظرتان سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
این مرکز فروش با قدمت بیش از ۳۰ سال، سفارشات شما را به کمک دستگاه های پیشرفته ای که دارد، در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آماده می‌کند. همچنین لابراتوار نور قائم با ارائه‌ی اطلاعات مفید و همچنین ارائه‌ی مشاوره‌های دقیق، شما را برای یک خرید هوشمندانه و کاربردی، همراهی خواهد نمود.
برای خرید تابلو دکوراتیو میتوانید به صفحه آن در سایت این مجموعه مراجعه و یا به صورت حضوری به آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، مرکز تجاری سپهر تشریف بیاورید.
شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۰۸۷۰۱۹
3- دکور آفیس
سومین مرکزی که قصد معرفی آن را داریم، فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس است. این مجموعه در زمینه فروش محصولات دکوراتیو از پوستر دیواری سفارشی، کاغذ دیواری، پارکت لمینت، انواع تابلو و …  فعال می باشد.
آدرس:  تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی
تلفن: ۴۴۸۲۲۳۳۱
آدرس سایت: decoroffice.net
4- تابلو لوکس
تابلو لوکس مجموعه ای زیبا از تابلو دیواری را در فروشگاه آنلاین خود قرار داده، که با توجه به تنوع این تابلو ها و رضایت مشتریان، می توان با خیال راحت از آن خرید کرد. همچنین بنا بر آنچه در وب سایت این مجموعه ذکر شده، این فروشگاه برای سراسر ایران، ارسال رایگان دارد.
آدرس: تهران ، منطقه ۱۰ ، خیابان بختیاری ، پلاک ۶۷ ، واحد ۳
تلفن: ۸۸۵۵۹۶۰۶
آدرس سایت : tablolox.ir
جمع بندی
با توجه به سلیقه های متفاوت افراد و طراحی داخلی منازل انواع متنوعی از تابلوها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با قرار دادن تابلوها در کنار عناصر دکوراتیو دیگر محیطی دلپذیر و راحت ایجاد کنید.در این مطلب نیز ما سعی کردیم تا با معرفی 4 مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران به سوال تابلو شیک از کجا بخرم؟ جواب مناسبی داده باشیم ، حتما اگر شما هم تجربه ی خرید تابلو از مجموعه خاصی را دارید، آن در بخش دیدگاه های صفحه با ما به اشتراک بگذارید.
کد مطلب: 186458
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *