۰
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶

حضور سید حسن خمینی در انتخابات

نعیمه اشراقی نوه امام راحل و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به احتمال کاندیداتوری محمدرضا عارف و محمدعلی نجفی گفت: ضمن احترام به شخصیت آقای نجفی، به نظر بنده "محمدرضا عارف" گزینه‌ مناسب‌تری برای اصلاح‌طلبان است.
تسنیم نوشت:وی با بیان اینکه عدم شرکت و یا سکوت در انتخابات ۹۲ از جانب برخی از اصلاح طلبان به معنای تحریم انتخابات نیست، افزود: انتخابات مهمی پیش روی ماست؛ اما آیا خود آنها می‌خواهند که در انتخابات شرکت نکنند؟
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین تأکید کرد که "اگر با نگاهی واقع گرایانه نظر بیندازیم بهتر است در این زمان اندکی که باقی است، اصلاح‌طلبان برای فراهم کردن فضایی که بتوانند در انتخابات کاندیدا داشته باشند، تلاش کنند تا اینکه عدم شرکت در انتخابات را مطرح کنند."
اشراقی با اشاره به خبر برخی {اخبار} رسانه‌ها مبنی بر احتمال کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز گفت: احتمال حضور سید حسن خمینی در انتخابات ۹۲ را رد نمی‌کنم. به نظر بنده، سید حسن خمینی بهترین گزینه برای شرایط ایران امروز است؛ پشتوانه قوی مردمی، سلامت شخصیتی و تفکر باز فراجناحی وی، ادله این نظرم است.
نوه امام راحل با بیان اینکه سید حسن تنها کسی است که می تواند دولت آشتی ملی تشکیل دهد، اضافه کرد: وی می‌تواند وسیله‌ای برای آشتی عده‌ای از مردم و برخی از جناح‌ها با نظام شود.
اشراقی ادامه داد: اصلاح‌طلبان گروه‌های سیاسی‌ای هستند که هنوز تحت یک جبهه واحد متحد نشده‌ و سلایق و نظرات متفاوتی دارند و در شرایطی که امروز در مصدر اجرایی سیستم نیستند، این پراکندگی آنها هم طبیعی است. اگر شرایط به گونه‌ای تغییر کند که اصلاح‌طلبان بتوانند با معرفی کاندیدای واحد و موجه، به طور آزادانه و نه از سر ناچاری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده شرکت کنند، شانس زیادی خواهند داشت.
کد مطلب: 18767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *