۰
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن کدام است؟

در کرکره برقی ضد سرقت مورداستفاده برای پنجره و بالکن، یک جا قفلی در چپ و راست تیغه انتهایی کرکره برقی قرار خواهد گرفت. نصب این جاقفلی و یک قفل این امکان را فراهم خواهد نمود تا افراد صرفاً خود امکان بالا و پایین آوردن کرکره را داشته باشند.
کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن کدام است؟
کرکره های برقی این روزها به دلیل مزایایی که داشته در زمینه های مختلفی استفاده می شوند که یکی از آن ها برای پنجره و بالکن است. طبیعتاً در هر محیطی افراد به شرایطی ایمنی نیاز دارند و البته این اهمیت برای برخی از محیط ها بسیار بیشتر است. کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن یکی از مواردی است که با استفاده از آن می توان احتمال ورود افراد به درون ساختمان را از این طریق به حداقل رساند. در این مطلب بیشتر در مورد کرکره برقی ضد سرقت و این که کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن کدام است؟ صحبت خواهیم نمود:
سیستم کرکره برقی ضد سرقت به چه صورت است؟
در کرکره برقی ضد سرقت مورداستفاده برای پنجره و بالکن، یک جا قفلی در چپ و راست تیغه انتهایی کرکره برقی قرار خواهد گرفت. نصب این جاقفلی و یک قفل این امکان را فراهم خواهد نمود تا افراد صرفاً خود امکان بالا و پایین آوردن کرکره را داشته باشند.
در زمان پایین آوردن کرکره برقی با ریموت و بستن قفل در جا قفلی، در مدار جریان برقی وجود نخواهد داشت. در واقع بعد از آن که قفل بسته شد جریان برق در مدار و موتور نیز قطع می شود. با قطع شدن برق، به طبع دیگر ریموت نیز کار نمی کند. برای آن که دوباره بتوان در سیستم کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن، کرکره برقی را بالا برد بایستی قفل کرکره برقی را باز نمود. بعد از آن برق دوباره به مدار برگشته و شرایط برای بالا بردن کرکره برقی با ریموت، فراهم خواهد شد.
از این رو نصب کرکره برقی ضد سرقت می تواند ایمنی دوچندانی را برای ساختمان موردنظر از طریق پنجره ها و بالکن مطمئن ایجاد کند. همچنین این نوع سیستم از آسیب دیدگی کرکره برقی شما نیز جلوگیری می کند.
در کنار نصب قفل به منظور ساخت کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن، روشی دیگری را نیز می توان به کار گرفت. در این روش دو طرف ریل قرقره هایی نصب شده و به این شکل وجود قرقره ها اجازه خروج کرکره از ریل را نخواهند داد. حتی در این زمینه ضربه شدید نیز کارساز نخواهد بود و کرکره برقی آسیبی نخواهد دید. این نوع کرکره برقی معمولآً برای پنجره و بالکن محیط های بسیار حساس و امنیتی مورداستفاده قرار می گیرد.
در ساختار برخی از کرکره های برقی پیشرفته از سنسورهای مخصوص استفاده می شود. این کرکره ها در صورت بروز اتفاقی مشکوک مانند ورود افراد مشکوک به درون ساختمان، به طور خودکار بالا و پایین رفته یا چراغ های آن روشن و خاموش خواهد شد.
چرا کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن از حفاظ سنتی بهتر است؟
این نوع از کرکره های برقی ایمنی بسیار مطلوبی را برای ساختمان موردنظر فراهم خواهند نمود. از مزایای به کارگیری این سیستم کرکره برقی برای پنجره ویلا و بالکن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1.این کرکره های برقی هیچ محدودیتی در شستشو نداشته و از این رو به آسانی امکان نظافت آن ها وجود خواهد داشت.
2.در صورت بروز قطعی برقی، می توان به صورت دستی این کرکره ها را باز و بسته نمود.
3.دارای طراحی مدرنی هستند و از زیبایی پنجره ها و بالکن ها کم نمی کنند.
4.از نظر رنگ بندی بیشترین تنوع را دارند.
5.امنیت بسیار بالایی داشته و خراب کردن آن ها به هیچ عنوان راحت نیست.
نکات مهم در انتخاب بهترین کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن
برای آن که در نصب کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن بهترین انتخاب را داشت نیاز است که به دو فاکتور مهم زیر توجه شود:
1. تیغه کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن
تیغه یکی از موارد بسیار مهمی است که در دوام و کیفیت یک کرکره برقی نقش پررنگی دارد. به طور کلی این تیغه ها را می توان در انواع آلومینیومی و پلی کربن یافت. تیغه های آلومینیومی در رنگ های مختلف یا حتی طرح چوب وجود داشته و نمونه های کربنی نیز معمولاً شفاف، دودی و عسلی هستند. با توجه به اهمیت امنیت محیط هایی که پنجره و بالکن آن ها به کرکره برقی ضد سرقت نیاز دارد معمولاً بهتر است از تیغه غیرشفاف استفاده شود.
2. موتور حفاظ کرکره ای پنجره و بالکن
در کرکره های برقی از دو نوع موتور سایید و توبلار استفاده می شود. موتور ساید دارای ابعاد و اندازه بزرگتری است و به همین دلیل در بیرون از رول نصب شده و البته قدرت بیشتری نیز دارد. این موتورها معمولاً برای درب های ضد سرقت به کار برده می شوند و نمونه های توبلار با توجه به شکل ظریفی که داشته و نیز عدم نیاز به باز و بسته شدن مداوم کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن، برای این مورد انتخاب مناسب تری هستند.
بهترین کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن را از کجا بخریم؟
برای داشتن تجریه خریدی مطمئن و با قیمتی مناسب در زمینه خرید کرکره برقی ضد سرقت پنجره و بالکن، کافی است سری به فروشگاه دیده بان بزنید. در این فروشگاه انواع کرکره برقی مخصوص برای پنجره و بالکن ارائه شده و شما می توانید بسته به نیاز خود از بین آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.یکی دیگر از محصولاتی که دیده بان ارائه می دهد سایبان پنجره ویلا می باشد.
سایبان پنجره ویلا
سایبان پنجره ویلا یا پنجره های سایبانی، نوعی پنجره هستند که در آن ها از سایه بان ها برای کنترل نور و هوا استفاده می شود. این نوع پنجره به صورت عمودی باز و بسته می شود و دارای سایه بان های عمودی می باشد که در حالت باز شدن پنجره به آسانی قابل جمع شدن و بسته شدن هستند.
سایبان های پنجره معمولاً از جنس PVC، با بازوهای فلز ساخته می شوند و دارای سطوح صاف و زیبا هستند که به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان زیبایی می بخشند. در ضمن، سایبان پنجره نیز مانند سایر اجزای ویلا باید مرتب و با دقت نگهداری شوند تا عمر مفید بیشتری داشته باشند و از لحاظ ایمنی برقی و ساختاری مشکلی بوجود نیاید
نگهداری از کرکره پنجره ویلا
حفاظ پنجره یا درب ویلا به عنوان یکی از قسمت های حیاتی ویلا در تأمین امنیت و کنترل دسترسی به داخل ویلا بسیار مهم است. کرکره پنجره از پلی کربنات شفاف یا آلومینیوم با طول مورد نیاز ساخته می شود که به قطر چند سانتیمتر نصب می شود.
در کرکره برقی پنجره، یک قفل معمولاً در بخش کناری آن قرار داده می شود که با یک کلید قابل باز و بسته شدن است. همچنین برخی از حفاظ کرکره های پنجره با یک سیستم قفل الکترونیکی نیز تجهیز می شوند که امنیت بیشتری را فراهم می کند.
استفاده از حفاظ درب و پنجره در ویلا اهمیت بسیاری دارد زیرا آن راهی است برای جلوگیری از نفوذ افراد غیرمجاز به داخل ویلا و همچنین محافظت از محتویات و اموال داخل ویلا.
کد مطلب: 189798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *