۰
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
رییس شورای شهر تهران عنوان کرد

امکان انتشار عمومی لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت با نظر دادستانی و وزیر کشور

رییس شورای شهر تهران گفت: انتشار عمومی لیست ساختمان‌های ناایمن با نظر دادستانی و وزیر کشور شدنی است.
امکان انتشار عمومی لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت با نظر دادستانی و وزیر کشور
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مهدی چمران در حاشیه برگزاری نوبت عصر جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: در جلسه عصر امروز نیز همانند جلسه صبح، به تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران پرداخته خواهد شد و با توجه به تعداد تبصره‌ها پیش‌بینی می‌شود که بررسی تبصره‌ها تا پایان جلسه امروز به اتمام نرسد.
وی ادامه داد: با این شرایط احتمال دارد فردا نیز جلسه‌ای با حضور اعضا در صحن شورا در باب ادامه بررسی تبصره‌ها برگزار شود.
رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با موضوع مولدسازی و اظهارات شهردار تهران درباره این مسئله افزود: در این زمینه شهرداری تهران بر اساس قوانین و مقررات و آیین‌نامه مجاز است اقدام کند و مشکلی وجود ندارد.
چمران در ادامه با اشاره به صحبت‌های عضو شورای شهر تهران مبنی بر عدم ارائه لیست ساختمان‌های ناایمن از سوی شهرداری و همچنین پاسخ شهردار تهران مبنی بر آمادگی ارسال لیست ساختمان‌های ناایمن به شورای شهر تهران، گفت: در این زمینه نیز دادستانی و وزیر کشور صحبت‌هایی را داشته‌اند و ما نیز در صورتی که لیست ساختمان‌ها در اختیارمان قرار بگیرد آن را در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار می‌دهیم البته انتشار عمومی آن با نظر دادستانی و وزیر کشور شدنی است.
وی در خصوص آخرین وضعیت تملک معارضین پروژه یادگار امام نیز اظهارکرد: در این زمینه امیدواریم تفاهم‌نامه‌های مورد نظر با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت دفاع و ارتش به امضا برسد و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
کد مطلب: 190390
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *