۰
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

علیمردان عظیمی، مدیرعامل تازه ایران خودرو کیست؟

علیمردان عظیمی عضو هیئت مدیره سایپا در حالی از خودروسازی سایپا به ایران خودرو می‌آید که قرار است ساعتی دیگر در جلسه هیئت مدیره این شرکت عظیمی رسماً مدیریت‌عاملی شرکت ایران‌خودرو را به‌عهده بگیرد
علیمردان عظیمی، مدیرعامل تازه ایران خودرو کیست؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مهدی خطیبی از ایران خودرو رفت. خبری کوتاه که به سرعت اخبار خودرو کشور را در عصر روز یکشنبه ۷ اسفند ماه تحت تاثیر قرار داد. گفته می‌شود که با توجه به حواشی پیش آمده در عرضه‌های بدون ضابطه و ایجاد حواشی فراوان و همچنین وجود شائبه در صورت‌های مالی ایران خودرو، مهدی خطیبی مدیر عامل ایران خودرو برکنار شد و حالا دیگر علیمردان عظیمی جایگزین وی شده است.

علیمردان عظیمی عضو هیئت مدیره سایپا در حالی از خودروسازی سایپا به ایران خودرو می‌آید که قرار است ساعتی دیگر در جلسه هیئت مدیره این شرکت عظیمی رسماً مدیریت‌عاملی شرکت ایران‌خودرو را به‌عهده بگیرد.
مهدی خطیبی خود نیز از تاریخ ۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با رای اعضای هیات مدیره ایران خودرو، به عنوان مدیرعامل این شرکت و جانشین مقیمی برگزیده شده بود، با علیمردان عظیمی جایگزین شد.

علیمردان عظیمی کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران است و دکترای حقوق عمومی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

در کارنامه عظیمی مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت هایی، چون فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا، سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی، مدیر کل بازرسی گروه سایپا، مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا و ریاست هیئت مدیره سایپا به چشم می‌آید.
هم چنین عظیمی مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره شرکت‌هایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا (ع) را در کارنامه خود دارد و با این رزومه قرار است راهی ایران خودرو شود.

علیمردان عظیمی از جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس نیز بوده است.
کد مطلب: 190456
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *