۰
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۰
دونالد ترامپ:

نسبت به این‌که چین خطرناک‌تر ایران باشد، تردید دارم

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت که نسبت به این‌که چین برای ایالات متحده خطرناک‌تر از ایران باشد، تردید دارد.
نسبت به این‌که چین خطرناک‌تر ایران باشد، تردید دارم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت که نسبت به این‌که چین برای ایالات متحده خطرناک‌تر از ایران باشد، تردید دارد.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا چین بزرگ‌ترین دشمن آمریکا است، گفت که «لزوما مطمئن نیست» و افزود که «برخی از کشورهای سرکش مشکلاتی دارند که شاید حتی بزرگ‌تر از چین باشد».
ترامپ افزود که من همیشه رابطه بسیار خوبی با چین داشتم و معاملات تجاری بزرگی با این کشور انجام دادم و کشاورزان از این معاملات سود بسیار بردند.
وی برخی مواضع بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرده و گفت: «چین کشوری است که نمی‌خواهد نابود شود. برخی افراد اهمیتی نمی‌دهند که نابود شوند. آنها متعصب هستند. اکنون ایران در حال دستیابی به سلاح هسته‌ای است. پس وقتی می‌گویید چین خطرناک‌تر است، من تردید دارم».
این مقام سابق آمریکایی با تکرار برخی توهم‌ها گفت: «زمانی که من کاخ سفید را ترک کردم، ایرانی‌ها در حال انجام یک معامله بودند، زیرا ما آنها را در موقعیتی قرار دادیم که تقریباً مجبور به انجام یک معامله بودند. ما باید معامله می کردیم. این برای همه از جمله آنها بسیار عالی بود».
کد مطلب: 190952
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *