۰
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۱

کشف شرکت هرمی در شهریار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۶ نفر از اعضای این شرکت هرمی در شهرستان شهریار خبر داد
به گزارش مهر، سرهنگ منصور خدادادی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر گزارش کلانتری ۱۱ مرکزی شهریار مبنی بر اینکه عده ای از جوانان در یکی از مناطق شهرستان شهریار با تاسیس شرکت هرمی اقدام به عضوگیری و سپس کلاهبرداری از مردم می کنند ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام اقدامات اولیه وشناسائی محل تجمع اعضای ابن شرکت هرمی با هماهنگی مقام قضائی با حضور در محل موفق به دستگیری ۱۶ نفر از اعضای این باند وشرکت هرمی شدند.
این مسئول عنوان کرد: اعضای این باند در بازجویی های پلیس عنوان داشتند که در آغاز فعالیت در این شرکت هرمی، تحت عناوین بازاریابی و کار در تهران توسط افرادی دعوت بکار شدند که بعدا متوجه تشکیل شرکت هرمی شده و هیچگونه وجهی تاکنون به کسی پرداخت نکرده اند.
پنج نفر از متهمان و اعضای اصلی هر کدام با قرار پنجاه میلیون ریالی روانه زندان شدند.
هشدار پلیسی
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در خصوص ماهیت شرکت های هرمی به شهروندان گفت: شرکتهای هرمی در قالب و پوشش سرمایه گذاری با سودهای کلان به میدان آمده و در روش پدیده کاریابی و بازاریابی شبکه های ناسالم یا "دسیسه هرمی"، با بکارگیری شیوه های روانی، افراد را گرفتار کرده و این تصور را در قربانیان خود ایجاد می کنند که می توانند در مدت کوتاهی ثروتمند شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه، اعضای اصلی این شرکت های هرمی با دادن آگهی در روزنامه ها و همچنین تبلیغ در سایت های اینترنتی، کار خود را کمک به توسعه تجارت الکترونیک کشور ارزیابی می کنند و آمادگی هرگونه سوال و جواب از سوی سوژه و قربانی خود از قبیل سوالات شرعی، قانونی، اجتماعی و مالی را اعلام می دارند از شهروندان درخواست کرد با هوشیاری بیشتر مراقب باشند تا در دام اینگونه افراد گرفتار نشوند.
اصلاح و بازسازی ۴ هزار متر شبکه آبرسانی و انشعابات فرسوده در گلستان
سرپرست بهره برداری آبفای گلستان اعلام کرد: با هدف تامین بهینه آب آشامیدنی، چهار هزار متر از شبکه های فرسوده گلستان اصلاح شد.
اسماعیل فرج زاده گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و برنامه ریزیهای صورت گرفته در راستای بهینه سازی شبکه آبرسانی شهر گلستان طی مدت پنج ماه چهار کیلومتر از شبکه آبرسانی این شهر به انضمام ششصد فقره انشعابات فرسوده اصلاح و بازسازی شد.
وی اظهار داشت: این پروژه که از اوایل مرداد ماه سالجاری و در مناطق باغ مهندسی و خیابان شهید فکوری و کوچه های منشعب آغاز شده بود با اعتباری معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی انجام شد و هم اکنون به مرحله اتمام و بهره برداری رسیده است.
سرپرست بهره برداری آبفای گلستان با اشاره به قدمت بخشی ازخطوط و شبکه آبرسانی گلستان ادامه داد: پیرو مصوبات صورت گرفته و برنامه های زمانبندی شده در حال حاضر بالغ بر ۲۰ کیلومتر اصلاح شبکه در مناطق سبزدشت، قلعه میر، صادقیه و گلستان در دست انجام است که امید می رود با اتمام و بهره برداری از این پروژها از وضعیت مطلوبی در راستای تامین بهینه آب آشامیدنی از حیث کمی و کیفی در سطح کل شهر گلستان به وجود آید.
کد مطلب: 19100
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *