۰
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰

پول حقیقی‌های بورس به کدام گروه‌ها رفت؟

طی معاملات امروز بازار سرمایه بیشترین پول حقیقی‌ها به گروه‌های سیمان و انبوه‌سازی وارد شد، در حالی که بیشترین خروج پول این گروه از صندوق‌ها و نفتی‌ها بوده است.
پول حقیقی‌های بورس به کدام گروه‌ها رفت؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شاخص کل بورس امروز با ۱۰ هزار و ۲۷۶ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد سقوط کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن با ۷۱۱ واحد افزایش تا رقم ۵۳۸ هزار و ۲۷۵ واحد صعود کرد. در این بازار ۵۱۰ هزار معامله به ارزش ۷۱ هزار و ۷۸۲  میلیارد ریال انجام شد.
۴۴ درصد نمادهای بورسی امروز مثبت و ۵۶ درصد منفی بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
شاخص کل فرابورس نیز با کاهشی ۶۱ واحدی در رقم ۲۲ هزار و ۷۲۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۶۷ هزار معامله به ارزش ۱۹۶۲ میلیارد ریال انجام شد.
۴۶ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۵۴ درصد منفی بودند و از میان آن‌ها گروه انتخاب الکترونیک ارمان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بیمه پاسارگاد و پویا زرکان آق دره نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
کد مطلب: 191085
برچسب ها: بورس فرابورس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *