۰
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۱

احمدی نژاد قراربود رئیس ستاد قالیباف شود

سایت بی باک، سخنان حسین فدایی، رییس جمعیت ایثارگران درحضور آیت الله مصباح یزدی را این گونه روایت کرده است:
برخی اصولگرایان بعد از رسیدن به قدرت مغرور شدند
وی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری ۸۴، خب صحنه خیلی پیچیده بود و همه ی متدینین تقریباً به این جمع بندی رسیدند که جریانی دارد تلاش می کند که مسیر انقلاب را از مسیر اصلی خودش جدا کند. از سه چهار سال قبل دوستان تلاش زیادی کردند. یک فضای خوبی درست شد و یک صفا و صمیمیتی بین وفادارن به نظام شکل گرفت ولی آن توفیقات و موفقیت ها، آرام آرام برای بعضی احساس غرور یا هرچیز دیگری را متأسفانه سامان داد که آثار خوبی نداشت و نتیجه اش این شد که در انتخابات علی رغم تلاش های زیاد و گسترده ای که صورت گرفته بود و علی رغم اینکه بسیاری از این دوستان نظر و دیدگاه رهبری را می دانستند، راه خودشان را رفتند و این یک آسیب بسیار جدی و بزرگی است که متأسفانه هنوز بین نیروهای وفادار به نظام هست.
من به دوستان می گویم که این گروه ها ، افراد، شخصیت ها و سیاسیون به اندازه ای که برای خودشان در مسائل سیاسی و انتخابات حق قائل هستند، اگر اعتقاد و انصافی دارند، برای ولایت نیز لااقل حق قائل باشند. هرچند که ما باید تمام ظرفیتمان را صرف این کنیم که ببینیم که دیدگاه های رهبری چیست و تلاش کنیم که آن را به ظهور برسانیم و تکلیف و وظیفه ی ما این است که تمام ظرفیت هایمان را برای فهم خواسته رهبری و تحقق دیدگاه های ایشان بسیج کنیم.
احمدی نژاد قرار بود رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف شود
دبیر کل جمعیت ایثارگران افزود: در همان روزهای اول ما با آقای احمدی نژاد مشکل پیدا کردیم. یعنی ایشان در جلسه ای که در منزل ما هم بود و در واقع چهار نفر بودیم، گفت؛ من تکلیف دارم که به میدان بیایم. ما خیلی صریح و روشن گفتیم که این تکلیفی که شما می گویید یعنی چه و از کجا این تکلیف را بدست آوردید؟ قرار شد که برود سؤال و کسب تکلیف کند و یک مسیری را طی کرد، و بعد از آن آمد و گفت که من به این جمع بندی رسیده ام که رئیس ستاد آقای قالیباف شوم و از آقای قالیباف حمایت کنم اما او این کار را نکرد و در آن جلسات چهار نفره ای که بودیم پیمانی بسته شد، آن را هم عمل نکرد و مشکلاتی را به نظر من برای جامعه به وجود آورد.
خواص بخاطر عدم حمایت از قالیباف باید پاسخگو باشند!
فدایی از اینکه خواص جامعه در انتخابات نهم به قالیباف اقبال نکردند و از احمدی نژاد حمایت کردند، گلایه کرد و گفت: البته در این میان نیروهای متدین و خواص سیاسی ما بی نقش نبودند، مخصوصاً خواص باید پاسخگو باشند که چرا چنین فرصت هایی را به وجود می آورند که یک عده ای از افراد بتوانند از این فرصت ها سوءاستفاده کنند. هزینه ی سنگینی را هم متوجه جامعه می کند که البته آنچه که اتفاق افتاد، خیر و برکت هایی را نیز برای جامعه ما انشاءالله داشته است ولی فرصت بی نظیری که خداوند برای ما فراهم کرد، می توانستیم به مراتب بیشتر از این در مسیر پیشرفت و تکامل انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب کار کنیم.
انتقاد از عملکرد جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم
فدایی به وقایع مجلس هشتم و نهم هم اشاره ای کرد و گفت: در بحث انتخابات مجلس نهم نیز برای ما یقین شد که متدینین و حزب الله لیست واحدی داشته باشند. محضر جنابعالی ( علامه مصباح یزدی ) و آقای آقاتهرانی نیز عرض کردیم.
وی در انتقاد از لیست جداگانه جبهه پایداری در مجلس نهم، گفت: در انتخابات مجلس نهم، دوستان جبهه پایداری که خود را به شما منسوب می کنند، وقتی که وارد صحنه شدند گفتند که ما نمی خواهیم این وحدت به هم بخورد و می خواهیم که با وحدت کار کنیم و بعد هم گفتند که می خواهیم لیستی بدهیم که حداکثر توافق را داشته باشیم و به نظر من این ها آسیب به اردوگاه متدینین زد!
تلاش یک جریان برای مقابل هم قرار دادن روحانیت
فدایی در ادامه عنوان کرد: من خیلی صریح به دوستان عرض کردم و اعتقادم هم این است که جریانات مختلفی تلاش می کنند که روحانیت را مقابل هم قرار دهند. در این مقطع سیاسی اگر ما علمای بزرگمان را در مقابل هم قرار دهیم، هزینه اش خیلی سنگین است و جمع کردنش هم خیلی سخت و دشوار می شود.
احمدی نژاد نمی خواهد براحتی کنار برود
دبیرکل جمعیت ایثارگران ابراز داشت: حالا در عرصه ی جدیدی وارد شدیم که به نظر ما نظام سلطه، جریان فتنه و جریان انحراف نمی گذارد که جمهوری اسلامی به آسانی از این گردنه عبور کند، یعنی تلاش آنها این است، البته توهم دارند ولی آنها سرمایه گذاری و تلاش می کنند که یک آسیبی را وارد کنند،حتماً آقای احمدی نژاد نمی خواهد که این مسیر به آسانی از دستش خارج شود. جریان فتنه هم که سرمایه گذاری سنگینی کردند که بتوانند از این موقعیت استفاده کنند. نظام سلطه نیز به پشتشان می آید. منافقین،گروه های ضدانقلاب و تمام بحث های تحریم و نارضایتی های مردم و همه به خاطر این است که بتوانند این بی اعتمادی بین مردم و نظام را سامان بدهند و بعد نارسایی ها را به گردن رهبری بیاندازند و کل نظام را با چالش مواجه کنند.
نماینده سابق مجلس عنوان کرد: ما بحث های زیادی را بین خودمان داشته ایم که ما چگونه از این صحنه عبور کنیم. هم باید بتوانیم که یک مشارکت گسترده ای را داشته باشیم که این خود مشارکت می تواند انقلاب را بیمه کند و هم بتوانیم که از این مشارکت گسترده یک خروجی داشته باشیم که آن خروجی واقعا خدمتگزار مردم و تابع ولایت باشد و در عین حال نیز کارآمدی لازم را هم داشته باشد.
برای انتخابات آتی ریاست جمهوری واقعا وارد مصداق نشده ایم
فدایی مدعی شد: ما واقعاً هیچ جا وارد مصداق نشدیم. الان نیز یک خبری که دوستان دفتر شما به ما دادند مکرر عملیات روانی روی جمعیت ایثارگران انجام می دهند و خبرهای جعلی بسیار منتشر کردند که بین اردوگاه متدینین را آسیب برسانند.
وی بار دیگر تاکید کرد: ما واقعا هنوز وارد مصداق نشده ایم و اصلاً بحثی نیز بین خودمان نداشته ایم ولی فکر می کنیم که نباید بگذاریم که اشکالات و اختلافات جزئی بین متدینین باعث شود که خدایی ناکرده این صحنه ی آینده آسیب ببیند.
فدایی گفت: ما برای اختلاف استعداد زیاد داریم ولی برای وحدت نیاز به تلاش های زیادی داریم. آنچه که امت اسلامی را به آن ضربه زده است اختلاف است. به صورت طبیعی می توان اختلاف کرد. اختلاف کردن کار سختی نیست ولی خون دل خوردن و زحمت کشیدن و پای وحدت نشستن و هزینه برای وحدت پرداختن، کار سنگینی است.
وی در بیان شرایط تحقق وحدت ابراز داشت: برای وقوع وحدت، تدبیر و گذشت و ایثار می خواهد و این که بتوانیم به یک ساز و کاری برسیم که خروجی این ساز و کار منتهی به یک انسان وارسته ای که خدمت گذار ملت و تابع ولایت باشد.
کد مطلب: 19185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *