۰
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۸

خداحافظی پرویز پرستویی از دنیای بازیگری

«پرويز پرستويي» بازيگر شناخته شده سينما و تلويزيون ايران از دنياي بازيگري كناره‌گيري كرد.
خداحافظی پرویز پرستویی از دنیای بازیگری
خبر انلاین به نقل از روزنامه جوان نوشت:
پرستويي كه سابقه ايفاي نقش در فيلم‌ها و سريال‌هاي مختلفي همچون: آژانس شيشه‌اي، آشپزباشي، سيزده ۵۹، موج مرده، آدم برفي، سريال امام علي(ع)، كتاب قانون، دوئل، مارمولك را دارد؛ مدتي است از دنياي بازيگري كناره‌گيري كرده و اين روزها در روستاي زادگاه خود مشغول به زندگي است.

پرستويي اهل روستايي در حوالي همدان است. اين بازيگر شناخته‌شده سينما و تلويزيون پس از كناره‌گيري از بازيگري اين روزها در روستاي پدري خود مشغول كشاورزي است و زندگي جديدي را در پيش گرفته است.
تاكنون كارگردان‌هاي زيادي تلاش كرده‌اند تا او را دوباره به دنياي بازيگري بازگردانند، اما پرستويي كه از لحاظ روحي آمادگي حضور مجدد در سينما را ندارد به تمامي اين پيشنهادها پاسخ منفي داده است. نكته جالب توجه اين است كه پرستويي حتي حاضر به ايفاي نقش در پروژه «چ» به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا نيز نشده است.

پرستويي تاكنون پنج تجربه همكاري با حاتمي كيا داشته و بهترين نقش‌هاي خود را نيز در آثار اين كارگردان ايفا كرده است، اما به دليل شرايط خاص خود حاضر نشده در اين فيلم ايفاي نقش كند و طبق شنيده‌ها، پيشنهاد ۶۰۰ ميليون توماني اين پروژه براي ايفاي نقش شهيد چمران نيز سبب نشده تا پرستويي از تصميم خود منصرف شود.

فيلم‌هاي «خرس» و «من و زيبا» آخرين آثاري است كه پرستويي در آنها ايفاي نقش كرده و در جشنواره فيلم فجر نمايش سال گذشته نمايش داده شده است.
کد مطلب: 193
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *