۰
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰

عامل دعوای پرسپولیس و فدراسیون فوتبال مشخص شد

باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال بر سرمالکیت ساختمان باشگاه همچنان باهم دچار مشکل و چالش هستند و فدراسیون حاضر به انتقال سند به باشگاه نیست.
عامل دعوای پرسپولیس و فدراسیون فوتبال مشخص شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فارس،مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس امروز برگزار شد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه در این نشست درد دل های خود را مطرح کرد و از مشکلات باشگاه سخن گفت در بخشی از صحبت هایش درویش با اشاره به وضعیت ساختمان باشگاه اظهار داشت: پول سه دانگ از این ساختمان را پرسپولیس داده است. پول سه دانگ بعدی را هم از درآمدهای باشگاه برداشتند. الان می‌گوییم سند آن سه دانگی که همان اول پولش را باشگاه داده است به نام پرسپولیس بزنید ولی فدراسیون فوتبال در کمال ناباوری به ما نامه زده است که هیأت رئیسه فدراسیون موافقت نکرد. این سه‌دانگ برای پرسپولیس است مگر به موافقت یا عدم موافقت آن‌ها است؟ الان این حرف‌ها را می‌زنیم. بعد جلسه همه می‌روند به یک جلسه دیگر تا باز هم فقط گوش بدهند و ما می‌مانیم و مشکلات‌مان.

فدراسیون فوتبال در زمان ریاست محمد دادکان از محل درآمدهایش دو ساختمان برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خریداری کرد اما سند آن را در اختیار فدارسیون فوتبال قرار داد و مالکیتش را به نام دو باشگاه نزد. حتی در ماجرای پرونده ویلموتس اعلام شد که شرکت شستا سه دنگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با حکم مراجع قضایی از آن خود کرده است.

کد مطلب: 197284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *