۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

تهران بارانی می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
تهران بارانی می‌شود

به گزارش مردم سالاری آنلاین، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگو‌های پیش‌یابی، عددی وضعیت جوی استان تهران با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) به طور متناوب در بعضی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.


از روز دوشنبه (۲۲ خرداد) افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها روز یکشنبه (۲۱ خرداد) در سطح استان و روز دوشنبه در ارتفاعات مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۲ خرداد) قسمتی ابری همراه با وزش باد، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد مطلب: 197300
برچسب ها: هواشناسی آب و هوا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *