۰
دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۷

۴ متهم توزیع مشروبات الکلی تقلبی به دام افتادند

ماموران با شناسایی عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رامسر ۴ متهم را شناسایی و دستگیر کردند
۴ متهم توزیع مشروبات الکلی تقلبی به دام افتادند
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران، دقایق پیش از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رامسر خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر در پی فوت و مصدومیت چهار نفر به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران تصریح کرد: ماموران با شناسایی عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی و سمی در عملیاتی ضربتی ۴ متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردندساداتی با اشاره به کشف ۱۱۸ بطری نیم لیتری الکل تقلبی و مسموم از متهمان از پلمب یک واحد دامپزشکی در این ارتباط خبر داد.

وی، مصرف الکل را موجب افزایش «رفتارهای ضد اجتماعی» (anti social) و «خشونت‌های بین فردی»  عنوان کرد و افزود: این افراد بی‌محابا به دیگران آسیب می‌رسانند و سلامت آنان را به خطر می‌اندازند، به ویژه افراد الکلی اغلب اعضای خانواده خود را آماج خشم و خشونت قرار می‌دهند. «قانون گریزی» نیز در میان افرادی که الکل مصرف می‌کنند، بسیار شایع است. افزایش شانس ابتلا به «فشار خون» و انواع سرطان‌ها از جمله «سرطان کبد» نیز از جمله دیگر عوارض مصرف مشروبات الکلی است.

همچنین مطالعات عصب‌شناختی نشان داده است که ۵۰ تا ۷۰ درصد الکلی‌ها دچار «بدکارکردی» و حتی «آسیب ماندگار مغزی» می‌شوند.

کد مطلب: 198137
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *