۰
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵

واریز یارانه یک میلیونی در کارت این یارانه بگیران

​مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با ایجاد کیف پول کفارات، مبلغ کفارات جمع آوری و در کیف پول متصل به حساب بانکی مددجو شارژ و فرد می‌تواند از تمام نانوایی‌های دولتی نان خریداری کند.
واریز یارانه یک میلیونی در کارت این یارانه بگیران

رضا سلم آبادی در خصوص کیف پول کفارات در کارت‌های صندوق امداد ولایت مددجویان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: با توجه به اینکه کفارات جزو وجوهات شرعی است و باید برای خرید نان افراد نیازمند، صرف شود لازم است دقت‌های لازم در هزینه کرد انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به پرداخت‌های انجام شده به مددجویان تحت حمایت با حفظ کرامت آنها، گفت: با ارتباط انجام شده با بانک سپه، کیف پول روی حساب مددجویان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ایجاد می‌شود که متصل به دستگاه پذیرنده نانوایی‌های دولتی خراسان رضوی است.

وی افزود: کفارات واریز شده که در این کیف پول قرار می‌گیرد، با مبالغ دیگری که در حساب مددجو قرار دارد، کاملاً تفکیک شده است و فرد با حفظ کرامت نان را از نانوایی خریداری می‌کند. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: جمع آوری کفارات از روز عید فطر شروع و بعضاً تا ماه مبارک سال بعد ادامه دارد ولی عمدتاً در روز عید فطر واریز می‌شود.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند کفارات خود را به صورت نقدی از طریق پایگاه‌هایی که در روز عید فطر برپا می‌شود و یا از طریق کد #۰۵۱*۸۸۷۷*و یا دستگاه‌های پوز پیش بینی شده در این پایگاه‌ها که مستقیم به حساب صندوق کفارات متصل است، واریز کنند.

رزمایش کمکهای مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان حضور مسولین و فرماندهان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

سرهنگ  رضایی در رزمایش کمک مومنانه که به‌همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایر استان برگزار شد، اظهار داشت: سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایر در مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با ورود به ماه مبارک رمضان اقدامات خیلی خوبی با همکاری گروه‌های جهادی و مردمی انجام داده‌ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از جمله توزیع بیش از ۱۰۰۰بسته معیشتی ،فعالیت ۱۶گروه جهادی به تعداد۹۰ نفر که ۱۷ پروژه از جمله ساخت مسجد، خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی،ساخت منبع آب؛جدول کشی روستایی؛ وهمچنین تعداد ۶۰ جفت کفش و لباس برای دانش آموزان عشایر؛ترخیص بیماران نیازمند از بیمارستان،ارائه خدمات پزشکی ودامپزشکی،آموزشی وهمچنین اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۲۳میلیارد تومان مناطق عشایری استان و ... می‌توان اشاره کرد.

رضایی بیان کرد: در این رزمایش بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی در بین افراد نیازمند مناطق عشایری استان توسط گروه های جهادی توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان گفت: بسته‌های کمک معیشتی شامل حبوبات، برنج، مرغ،روغن، رب گوجه فرنگی، خرما، ماکارونی و دیگر اقلام است که ارزش هر بسته یک میلیون تومان است

کد مطلب: 198587
برچسب ها: یارانه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *