۰
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰

رقیب اینستاگرام در سراشیبی سقوط!

با وجود شروعی هیجان‌انگیز، اینستاگرام تردز این روزها در مسیر نزولی قرار گرفته است و خیلی از کاربران از این پلتفرم دست کشیده‌اند.
رقیب اینستاگرام در سراشیبی سقوط!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از دیجیاتو،گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز که به‌عنوان رقیب توییتر از آن نام برده می‌شد، با وجود شروع پرسروصدای خود در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته؛ ظاهراً تعداد کاربران فعال روزانه در این پلتفرم حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

وال استریت ژورنال در مطلبی به نقل از شرکت Sensor Tower می‌گوید تعداد کاربران فعال روزانه تردز به ۱۳ میلیون رسیده است. در مقایسه، توییتر روزانه حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بااین‌حال، مدیران متا افت کاربران را پیش‌بینی می‌کردند و می‌خواهند با عرضه قابلیت‌های جدید کاربران خود را حفظ کنند.

اوضاع برای اینستاگرام تردز خوب نیست

سنسور تاور می‌گوید مدت‌زمانی که کاربران در نقطه اوج تردز در این شبکه اجتماعی صرف می‌کردند، روزانه ۱۹ دقیقه بود، اما این عدد حالا به ۴ دقیقه رسیده است. از این حیث نیز توییتر با زمان روزانه ۳۰ دقیقه فاصله نسبتاً زیادی با این رقیب نوظهور دارد.با توجه به اینکه رکوردهای تردز در روزهای آغازین عرضه خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که شرایط خیلی زود عوض شود. «لیا هابرمن»، مشاور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و استادیار دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس می‌گوید: «اینکه چند نفر [در این پلتفرم] ثبت‌نام کرده‌اند، اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است سطح تعامل و ارتباط است.» هابرمن باور دارد که تردز نه یک میدان عمومی جهانی برای کسب اطلاعات، بلکه تجارتی است که به‌منظور سودآوری ساخته شده.

با توجه به اینکه اینستاگرام تردز پلتفرمی بسیار نابالغ به‌نظر می‌رسد و خیلی از ویژگی‌های موردعلاقه کاربران را ندارد، مردم به توییتر بازگشته‌اند. درنتیجه باید دید که آیا افراد در آینده دوباره به این پلتفرم شانسی خواهند داد یا رؤیای مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر خیلی زود از بین می‌رود.

کد مطلب: 199653
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *