۰
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸

جریان انحرافی در تکاپوی تصاحب کرسی‌های سیاسی کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه جریان انحرافی دنبال جا به جایی همه فرمانداران در سطح کشور است، گفت: آنها تلاش زیادی دارند که استانداران را نیز تغییر دهند و نیروهای خود را جایگزین کنند.
عوض حیدرپور شهرضایی، درباره دلایل سوال خود از وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: جریان انحرافی به صورت جدی دنبال این است که پست‌های سیاسی در سطح کشور به ویژه استانداری و فرمانداری‌ها را تصاحب کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی دنبال جا به جایی همه فرمانداران در سطح کشور است، تصریح کرد: آنها تلاش زیادی دارند که استانداران را تغییر دهند و نیروهای خود را جایگزین کنند و در این راه نهایت جسارت، بی‌توجهی و بی‌ادبی را نسبت به نمایندگان مجلس روا می‌دارند.

وی ادامه داد: تحرکات جریان انحرافی در تغییر استانداران و فرمانداران حین انتخابات مجلس نهم، فاصله جابه‌جایی مجلس هشتم به نهم و آغاز مجلس نهم دنبال شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تاکید کرد: این گونه اقدامات جریان انحرافی در راستای حفظ منافع ملی نیست و می‌تواند امنیت ملی کشور را در آینده خدشه دار کند.

وزیر کشور جهت پاسخگویی به سؤالات ۸ نفر از نمایندگان مجلس در جلسه روز سه شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی حاضر می‌شود./
کد مطلب: 2036
مرجع : خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *