۰
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱

مهندسی معقول انتخابات!

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سپاه نمی‌تواند در مسائل کشور دخالت کند. سپاه هیچ تریبون و امکاناتی ندارد و ما کاری به بیرون از سپاه نداریم بلکه من به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه اعلام می‌کنم که حیطه وظیفه و فعالیت ما در داخل سپاه است.
به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی سعیدی در حاشیه مراسم افتتاح اولین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سپاه هیچگاه در انتخابات دخالت نمی‌کند زیرا شأن سپاه فراتر از احزاب و گروه‌هاست و مهندسی معقول انتخابات یعنی تبیین گفتمان امام و رهبری.
وی در ادامه افزود:‌ ما معیارها و چارچوب‌ها را بیان می‌کنیم تا بدین وسیله پاسداران و بسیجیان را توجیه منطقی کنیم.
سعیدی همچنین، با اشاره اینکه مهندسی معکوس به معنای عملیات روانی برای تاثیرگذاری بر جامعه است،‌ تاکید کرد:‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نباید وعده‌هایی دهند که قابل تحقق نباشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رای دادن باید معطوف به عقلانیت باشد، گفت:‌ بسیجیان و پاسداران نباید بر اساس انفعال و سطحی‌نگری در انتخابات شرکت کنند و انفعال به معنی لجبازی است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت:‌ سپاه نمی‌تواند در مسائل کشور دخالت کند. سپاه هیچ تریبون و امکاناتی ندارد و ما کاری به بیرون از سپاه نداریم بلکه من به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه اعلام می‌کنم که حیطه وظیفه و فعالیت ما در داخل سپاه است.
سعیدی در پایان اظهار کرد:‌ من خیلی متاسفم که برخی محافل داخلی مصاحبه اخیر من را از بی‌بی‌سی کپی‌بردرای و همان حرف‌ها را تکرار کردند.
کد مطلب: 20372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *