۰
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

تهرانپارس هم اعیان‌نشین شد

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه سه خوابه در تهرانپارس خواهیم‌ پرداخت.
تهرانپارس هم اعیان‌نشین شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،تهرانپارس در شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه تهرانپارس را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک سه خوابه در تهرانپارس با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد در تهرانپاس غربی را دارید، یک واحد با متراژ ۱۳۰متری ۱۷ ساله که سه اتاق خواب دارد را با رهن ا میلیارد و اجاره ۱۳ میلیونی تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در تهرانپارس غربی هستید می‌توانید یک خانه با متراژ ۱۲۰ متری که سه اتاق خواب و پارکینگ،انباری دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیون و اجاره ۲۵ میلیون تومان در تهرانپارس غربی کرایه کنید.۱۳۰متری ۱۷ ساله که سه اتاق خواب دارد را با رهن ا میلیارد و اجاره ۱۳ میلیونی تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در تهرانپارس غربی هستید می‌توانید یک خانه با متراژ ۱۲۰ متری که سه اتاق خواب و پارکینگ،انباری دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیون و اجاره ۲۵ میلیون تومان در تهرانپارس غربی کرایه کنید

یک واحد با متراژ ۱۴۵ متری در حالی که ۲۲ سال از ساخت آن گذشته باشد در تهرانپارس غربی با پول پیش ۵۵۰ میلیونی و اجاره ۱۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومان اجاره کنید.

اگر واحدی در تهرانپارس شرقی مد نظر دارید، یک واحد نوساز با متراژ ۱۳۰ متری که سه اتاق خواب دارد را با رهن ۷۰۰ میلیونی و اجاره ۲۰ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

اگر واحدی در تهرانپارس غربی را مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۳۰ متری است وسه خوابه و پارکینگ دارد را با رهن ۳۰۰ میلیون و اجاره ۲۳ میلیون تومانی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد ۱۸۱ متری در تهرانپارس غربی ۵ ساله که سه اتاق خواب دارد با رهن کامل ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

واحد دیگری در تهرانپارس غربی با متراژ ۲۳۵ متر و و دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده است دارای ۲ عدد پارکینگ، روف گاردن ، لابی بسیار شیک ،ساختمان دوکله،موقعیت مکانی خوب و دنج با رهن کامل ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون و اجاره ۶۵ میلیونی تومان برای اجاره آگهی شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه سه خوابه در تهرانپارس به دست خواهید آورد.

 

هزینه رهن و اجاره خانه ۳ خوابه در تهرانپارس

محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان)
تهرانپارس غربی ۱۳۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۸۵ ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۳،۰۰۰،۰۰۰
تهرانپارس غربی ۱۲۰

۳خوابه،پارکینگ،انباری

۱۳۸۲

۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانپارس غربی

۱۴۵

۳خوابه،پارکینگ ۱۳۷۱ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳٬۵۰۰٬۰۰۰
تهرانپارس غربی ۲۰۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۲٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -
تهرانپارس شرقی ۱۳۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۲۰،۰۰۰،۰۰۰
تهرانپارس شرقی ۱۳۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -
تهرانپارس شرقی ۱۲۱ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۷ ۳۸۵،۰۰۰،۰۰۰ -
تهرانپارس غربی

۱۸۱

۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۷ ۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -
تهرانپارس غربی ۲۳۵ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانپارس غربی

۱۳۰

۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۳٬۰۰۰٬۰۰۰

 

کد مطلب: 203848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *