۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

وضعیت بازار مسکن در شمال پایتخت؛ مستاجر هست خریدار نه

وضعیت خرید و فروش ملک در محله زعفرانیه ۳ الی ۴ ماه است که راکد است اما به گفته یک مشاور املاک، متقاضی در بازار رهن و اجاره وجود دارد.
وضعیت بازار مسکن در شمال پایتخت؛ مستاجر هست خریدار نه
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اکوایران،محله زعفرانیه در شمال تهران و شمیرانات و در کوهپایه‌های البرز قرار واقع شده است. این محله در منطقه ۱ تهران قرار دارد و از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر (پهلوی) و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک همسایگی دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در زعفرانیه با اشاره به افزایش قیمت مسکن به اکوایران می‌گوید: وضعیت خرید و فروش ملک ۳ الی ۴ ماه است که راکد است اما متقاضی در بازار رهن و اجاره وجود دارد.

به گفته وی، در سال گذشته برای رهن یک واحدی ۱۲۵ متری و ۵ سال ساخت و دارای تمام امکانات و مشاعات، ۵۰۰ میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن ۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که در سال جاری این رقم به ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۶۵ میلیون تومان اجاره ماهانه رسیده است.

در محله زعفرانیه برای واحدی با ۱۱۵ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال ساخت و دارای استخر، سونا، جکوزی، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۴۳ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

واحدی با ۲۷۰ مترمربع زیربنا و ۶ سال ساخت و دارای تمام امکانات از جمله سالن ورزش، زمین تنیس و سالن بیلیارد، ۴ میلیارد تومان رهن و ۱۰۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

آپارتمانی ۱۵۰ متری و ۵ سال ساخت با ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۶۰ میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

کد مطلب: 202348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *