۰
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۴

پاسخ گزنده ایران در برابر حمله‌ به تاسیسات هسته‌ای

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که پاسخ ایران به هرگونه حمله و تحرک نظامی به تاسیسات هسته‌ ای گزنده خواهد بود.
ایسنا: علی لاریجانی در حاشیه دومین روز اجلاس بین‌المجالس اسلامی در خارطوم در نشست خبری با حضور خبرنگاران از رسانه‌های مختلف شرکت کرد.
خبرنگاری از لاریجانی پرسید که فشارهای فراوانی از طرف آمریکا علیه فعالیت‌های هسته‌یی ایران وجود دارد، از این رو اگر روزی به تاسیسات هسته‌یی ایران حمله شود، شما چگونه پاسخ خواهید داد؟ که لاریجانی در پاسخ به این پرسش گفت: مساله هسته‌یی ایران از مقتضیات بومی برخوردار است و با فشار و حمله از بین نخواهد رفت.
وی افزود: با وجود تمامی فشارهای اقتصادی، ایران تکنولوژی هسته‌یی خود را پیش برد اما کارهای دیگری نیز ما را تهدید می‌کنند که مطمئنا نتیجه نخواهد داشت، البته آنها مختصر عقلی دارند که از عکس‌العمل ایران می‌ترسند.
به گفته لاریجانی پاسخ ایران برای آنها گزنده خواهد بود.
خبرنگار دیگری از لاریجانی پرسید که نماینده کشور کویت خواستار همکاری جمهوری اسلامی با آژانس بین‌المللی اتمی شده است و گفته که خطر تشعشعات هسته‌یی وجود دارد موضع شما در این مورد چیست؟
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ گفت: تکنولوژی هسته‌یی ایران از لحاظ استانداردها، مطابق با استاندارد بین‌المللی است و نیروگاه اتمی ما در بوشهر نیز استانداردهای آزاد را رعایت کرده است لذا کسی نباید در این رابطه نگرانی داشته باشد.
کد مطلب: 20550
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *