۰
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۴

مرسی:اهداف انقلاب باید حفظ شود

رئیس جمهور مصر امروز در حاشیه افتتاح چهل‌وچهارمین دور نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره بر ضرورت حفظ مسالمت‌آمیز بودن انقلاب ۲۵ ژانویه و اهداف آن تاکید کرد.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد مرسی» امروز در افتتاحیه چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره گفت: افتتاح این نمایشگاه با دو مناسبت گرانقدر همزمان شده است؛ سالروز ۲۵ ژانویه که شایسته است فرهنگ و محتوای آن از زمان آغاز حرکت‌های انقلاب تا به امروز را منتشر کنیم و مسالمت‌آمیز بودن و اهداف آن را حفظ نمائیم.
وی افزود: مناسبت دوم همزمانی این نمایشگاه با سالروز میلاد نبی اکرم(ص) است که معانی و مفاهیم زیادی را در بردارد از جمله بعد گفت‌وگوی آن است زیرا دین در اصل بر گفت‌وگو بنا شده است،‌ پس چگونه پیامبر آنچه را که بر ایشان نازل شد به مردم انتقال داد و بشریت را قانع کرد بدون آنکه اجباری در کار باشد.
از سوی دیگر نیروهای امنیت مرکزی مصر امروز به طور گسترده در اطراف مقر دولت و مجلس شورا مستقر شدند تا از هر گونه درگیری و حوادث خشونت‌بار طی روزهای آینده جلوگیری بعمل آورند.
روز جمعه این هفته سالروز انقلاب ۲۵ ژانویه مصر است که تعدادی از گروه‌های معارض مصری برای برگزاری تظاهرات ضد دولتی فراخوان داده‌اند.
کد مطلب: 20645
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *