۰
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۲

دیدار محرمانه مرسی با وزیر دفاع مصر

منابع آگاه مصری از دیدار محرمانه رئیس جمهوری مصر با وزیر دفاع این کشور و اتخاذ تصمیمات جدید برای بازگرداندن آرامش به مصر خبر می‌دهند.
فارس: منابع آگاه مصری در قاهره افشا کردند که «محمد مرسی»، رئیس جمهوری مصر شب گذشته دیداری محرمانه و پشت درب‌های بسته با «عبد الفتاح السیسی»، وزیر دفاع این کشور داشته است.
این منابع گفتند که در این نشست محرمانه رئیس جمهوری مصر و وزیر دفاع این کشور آخرین تغییر و تحولات عرصه داخلی مصر در راستای حمله اخیر معارضان اخوان المسلمین به مقر این جماعت در منطقه المقطم را بررسی کردند.
منابع مذکور ذکر می‌کنند که این دیدار به درخواست رئیس جمهوری مصر انجام شد و طی آن مجموعه اقداماتی مورد ارزیابی قرار گرفت که مرسی در تلاش است، برای بازگرداندن آرامش به کشور آنها را اتخاذ کند.
این منابع اظهار می‌کنند که از جمله اقداماتی که مرسی درصدد اتخاذ آن است، تعطیلی و بستن شبکه‌های ماهواره‌ای است که برنامه‌های فتنه‌انگیزانه پخش می‌کنند. همچنین ممنوع الخروج کردن شماری از شخصیت‌های سیاسی و تحت نظر قرار دادن شمار دیگری از آنهاست.
این منابع اعلام نکردند که این دیدار محرمانه چه نتایجی به دنبال داشته و رئیس جمهوری مصر و وزیر دفاعش چه تصمیماتی را اتخاذ کرده‌اند.
کد مطلب: 26547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *