۰
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۵

آتش گرفتن آمبولانس پشت چراغ قرمز

آمبولانس بیمارستان کنگان به علت نقص فنی پشت چراغ قرمز آتش گرفت.
به گزارش مهر، یکی از آمبولانس‌های بیمارستان امام خمینی بندر کنگان عصر چهارشنبه پشت چراغ قرمز و چهار راه مرکز این شهر دچار آتش سوزی شد که فقط راننده این آمبولانس دچار سوختگی جزئی شد.
به گفته شاهدان ماجرا، خودرو آمبولانس که متعلق به بیمارستان امام خمینی بندر کنگان بوده، پس از توقف پشت چراغ قرمز از آن دود غلیظی خارج می شود.
پس از بروز این واقعه رانندگان و مردمی که از آن مسیر در حال تردد بود متوجه این دود غلیظ شدند و به سرعت به کمک راننده شتافتند و موفق شدند در مدت زمان کوتاهی آتش را مهار کنند و مانع از سرایت آن به قسمت‌های دیگر خودرو شوند.
تجهیزات ناخوش‌احوال بیمارستان امام خمینی در انتظار نوسازی
یکی از این شاهدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه آمبولانس به جز راننده هیچ سرنشینی نداشت و خالی بود.
وی افزود: متاسفانه برخی از خودروهای بیمارستان امام خمینی دچار فرسودگی زیادی هستند و این نیازمند توجه بیشتر مسئولین به نوسازی تجهیزات نا خوش احوال این موسسه درمانی است.
وی گفت: خدا را شکر که بیماری در این آمبولانس وجود نداشت و راننده به سرعت اقدام به مهار آتش سوزی کرد و اگر خدایی نکرده این خودرو حامل بیمار بود و سرعت آتش سوزی شتابی بیشتر از این داشت چه اتفاقی می افتاد.
این شهروند کنگانی گفت: از مسئولان بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خواستاریم که مانند گذشته که به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته اند با توجه به انفجار جمعیت در شهرستان کنگان و نیاز به امکانات پیشرفته تر و بیشتر در این شهرستان به آن توجه بیشتری داشته باشند.
دست چپ راننده دچار سوختگی شده است
یکی از مسئولان بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در این خصوص به مهر گفت: صبح امروز آمبولانس بیمارستان امام خمینی شهر کنگان پس از حرکت در مسیر بازگشت از خورموج به شهر کنگان دچار نقص فنی می شود.
عیدان عباسی گفت: راننده آمبولانس پس از رسیدن به شهر کنگان به طور ابتکاری برای جابه جایی آن تا تعمیرگاه بشکه بنزین را درون اتاق خودرو گذاشته و از پمپ خودرو پژو ۴۰۵ برای انتقال بنزین به انژکتور استفاده می کند.
وی افزود: متاسفانه خودرو در همین مسیر کوتاه و پشت چراغ قرمز نزدیک به ورودی مرکز شهر دچار سانحه آتش سوزی می شود و البته با سرعت عمل راننده و با استفاده از کپسول آتش نشانی آتش تا حد زیادی مهار می شود.
عباسی گفت: متاسفانه دست چپ راننده دچار سوختگی شده است و وی برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.
خوشبختانه پس از بوجود آمدن ترافیک طولانی در مسیر کنگان به سمت عسلویه با جابه جایی خودرو مسیر مجدداً بازگشایی و در حال حاضر ترافیک روان شده است.
کد مطلب: 20661
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *