۰
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران خبر داد:

جریمه‌های میلیاردی صنف فناوران رایانه اصلاح شد

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از جریمه میلیاردی برخی اعضای صنف فناوران رایانه تهران خبر داد و می‌گوید: برخی واحدهای صنفی فناوران رایانه با مشکلات مالیاتی رو به رو شدند که در نشست اخیر ما با سازمان امور مالیاتی توانستیم جریمه‌های میلیاردی برخی اعضا را اصلاح و از تعطیلی کسب و کارها جلوگیری کنیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین،روز گذشته حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس سازمان امور مالیاتی میهمان اعضای صنف فناوران رایانه تهران بودند. 
اعضای صنف فناوران رایانه چالش و مشکلات مالیاتی خود را در این نشست دو جانبه مطرح کردند. 
 در این رابطه محمدرضا فرجی تهرانی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران می‌گوید: مدیران مالیاتی با حضور در مجتمع تجاری نور با شکیبایی تمام مشکلات صنف فناوران رایانه را شنیدند و به بررسی پرونده‌ها پرداختند. در این نشست بخش اعظمی از مشکلات مودیان برطرف شد.
او با اشاره به برنامه آتی اتحادیه فناوران رایانه تهران اظهارکرد: مدیران سازمان امور مالیاتی با شنیدن برخی مشکلات اعضای این صنف بخشی از جریمه‌های میلیاردی اعضا را اصلاح کردند. یکی از برنامه‌های آتی اتحادیه فناوران رایانه تهران این است که در دوره‌های مختلفی میز خدمات مالیاتی را برای اعضا در یک زمان مشخص اجرا و برگزار کند تا به این شکلی برخی چالش و سوتفاهم‌های مالیاتی برطرف شود.
کد مطلب: 206891
برچسب ها: رایانه مالیات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *