۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰

جایزه ۲۵۰ میلیارد تومانی در انتظار ایران

تیم قهرمان جام ملتهای آسیا به پاداش جالب توجه ۵ میلیون دلاری دست خواهد یافت.
جایزه ۲۵۰ میلیارد تومانی در انتظار ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از روزنامه الریه قطر کنفدراسیون فوتبال آسیا با تخصیص ۱۴ میلیون دلار جهت پرداخت پاداش اختصاص یافته در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مثل دوره قبل این پاداش را تکرار کرد.
به گزارش ورزش سه طبق اعلام این کنفدراسیون، قهرمان ۵ میلیون دلار (حدود ۲۵۰ میلیارد تومان)، نایب قهرمان۳ میلیون دلار (حدود ۱۷۵ میلیارد تومان) و چهار تیم که واجد شرایط به نیمه نهایی هستند ۱ میلیون دلار (حدود ۵۵ میلیارد تومان) برای هر یک از آنها، و بقیه تیم‌ها هر یک مبلغ دویست هزار دلار (یازده میلیارد تومان) دریافت خواهند کرد.
در مرحله نیمه نهایی جام آسیا تنها دو تیم عربی قطر و اردن حضور داشتند و تیم‌های عربستان، امارات، فلسطین و بحرین به همراه تیم سوریه از مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند.
ارزش جهانی چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۹۵.۴ میلیون دلار است که بیشترین سهم مربوط به کره با ۲۰۸.۵ میلیون دلار و سپس ایران با ۵۵.۱ میلیون دلار است. قطر با ۱۷.۱ میلیون دلار و در نهایت اردن با ۱۴.۷ میلیون دلار در رده‌های بعدی قرار دارند.
مرحله نیمه نهایی این مسابقات امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه احمد بن علی جام جهانی بین تیم‌های اردن و کره جنوبی برگزار می‌شود و فردا نیز تیم ملی قطر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه الثمامه به مصاف ایران می‌رود.
کد مطلب: 211192
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *