۰
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶
در شب گذشته صورت گرفت؛

استقبال گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو از رقابت های کسب سهمیه المپیک

درحالی گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بود که این تیم پس از درخشش در مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای، شب گذشته به تهران بازگشت
استقبال گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو از رقابت های کسب سهمیه المپیک
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مسابقات تکواندو انتخابی المپیک در قاره آسیا با حضور تکواندوکارانی از 33 کشور در چین برگزار شد و تیم تکواندوی ایران از سوی مبینا نعمت زاده و آرین سلیمی دو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرد . تیم ملی تکواندو کشورمان پس از درخشش در این رقابت‌ها، شب گذشته با استقبال مدیران گروه بهمن، مسوولان ورزش، پیشکسوتان و خانواده بزرگ تکواندو وارد تهران شد.
تیم ملی تکواندو ایران با کسب 4 سهمیه، خود را برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس آماده می‌کند. مبینا نعمت زاده در وزن 49- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم دو سهمیه ایران در بخش بانوان، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم، و آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم دو سهمیه ایران در گروه آقایان را تشکیل خواهند داد.
نام گروه بهمن به عنوان حامی بزرگ تیم ملی تکواندوی کشورمان در حالی درج شده است که به تازگی تیم بسکتبال بانوان این گروه توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. این تیم در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و همچنین نایب قهرمان کشور در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بوده است. تیم بسکتبال بهمن، بیشترین تعداد ملی‌پوش را در میان تیم‌های باشگاهی بسکتبال زنان ایران دارد.
کد مطلب: 213579
برچسب ها: گروه بهمن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *