۰
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵

معرفی تمامی محصولات ناکس هوم

معرفی تمامی محصولات ناکس هوم

امروز در این پست قصد داریم شما را با محصولات ممتاز گروه صنعتی ناکس هوم | NaxHome آشنا نماییم با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید

گروه صنعتی ناکس هوم | NaxHome:

گروه صنعتی ناکس هوم، مجموعه ای متمرکز در حوزه دکوراتیو می باشد. بیش از یک دهه تجربه در این زمینه، و حضور پرسنل توانمند، پشتوانه ای قوی برای ارائه محصولات و خدمات برای ما ایجاد کرده است. همچنین همراهی و اعتماد مشتریان گرامی در این مدت همواره سبب گسترش محصولات و ارتقا کیفیت خدمات ما شده است.
از مهم ترین اهداف ما، کسب رضایت مخاطبین و مشتریان ناکس هوم می باشد. برای دستیابی به این امر مهم، به طور پیوسته، کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده ناکس هوم رو ارتقا می بخشیم. همینطور نظرات و پیشنهادات شما، بخش بزرگی از این روند را تکمیل می نماید. در ادامه به معرفی محصولات ناکس هوم می پردازیم.

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی نوعی سطح دست ساز است که برای تهیه میدان های ورزشی، فضای سبز خانگی و یا فضای بازی کودکان استفاده می‌شود. این نوع چمن، به صورت طبیعی به نظر می ‌رسد، اما در واقع از مواد مصنوعی ساخته شده است که شما برای خرید چمن مصنوعی با کیفیت میتوانید از فروشگاه ناکس اقدام به خرید انواع چمن مصنوعی با کیفیت نمایید.

مزایای زیادی برای استفاده از چمن مصنوعی وجود دارد. به این ترتیب:

  • نگهداری آن کم است: چمن مصنوعی نیازی به آبیاری، کوددهی یا چمن زنی ندارد. این می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.
    با دوام است: چمن مصنوعی می تواند در برابر ترافیک سنگین پا و شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کند.
    همه کاره است: چمن مصنوعی را می توان در انواع کاربردهای مختلف از جمله زمین های ورزشی، محوطه سازی و مناطق تفریحی استفاده کرد.
    مقرون به صرفه است: چمن مصنوعی ممکن است در ابتدا گرانتر از چمن طبیعی باشد، اما در درازمدت می تواند هزینه کمتری داشته باشد. این به این دلیل است که نیازی به نگهداری زیادی ندارد و عمر طولانی تری دارد.

چند نوع مختلف چمن مصنوعی وجود دارد. نوع چمن مصنوعی که انتخاب می کنید به کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر چمن مصنوعی را برای زمین ورزشی انتخاب می کنید، باید نوعی را انتخاب کنید که بتواند در برابر ترافیک سنگین پا مقاومت کند.

تجهیزات استودیویی

تجهیزات استودیویی به مجموعه ‌ای از دستگاه ‌ها و تجهیزاتی گفته می‌ شود که در فرآیند ضبط، میکس و مسترینگ موسیقی و صدا استفاده می ‌شوند. این تجهیزات به شکلی کامل و حرفه ‌ای طراحی شده ‌اند تا بتوانند نیازهای حرفه ‌ای از جمله کیفیت صدا، دقت در ضبط و افکت ‌های صوتی را برآورده کنند.

انتخاب تجهیزات مناسب برای استودیو به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند:

  • نوع کاربری استودیو: استودیو برای ضبط صدا، تصویر یا هر دو استفاده می‌شود؟
    بودجه: چقدر می‌خواهید برای تجهیزات استودیو هزینه کنید؟
    فضای استودیو: چقدر فضای برای تجهیزات استودیو دارید؟
    تجربه و مهارت: چقدر تجربه و مهارت در کار با تجهیزات استودیو دارید؟

 

میز استودیویی

برای دیدن میز استودیویی وارد وبسایت ناکس هوم شوید. میز استودیویی یک نوع میز است که عمدتاً برای استفاده در استودیو های صوتی یا تصویری طراحی شده است. این میزها عمدتاً برای نوازندگان، ترانه‌ سرا ها، مهندسین صدا و هنرمندان مولتی‌ مدیا ایده‌آل هستند.

ویژگی های رایج میزهای استودیویی عبارتند از:

  • یک سطح کار بزرگ برای قرار دادن تجهیزات استودیویی مانند مانیتور، میکسر و ضبط کننده.
    قفسه ها یا کابینت های ذخیره سازی برای تجهیزات و لوازم جانبی.
    کشو برای نگهداری اقلام کوچکتر مانند میکروفون و کابل.
    یک سطح کار ارگونومیک که برای نشستن یا ایستادن راحت است.

میزهای استودیویی را می توان برای کاربردهای مختلفی استفاده کرد، از جمله:

  • ضبط موسیقی
    تولید پادکست
    ویرایش ویدیو
    پخش زنده
    گیمینگ

میز استودیویی مناسب می تواند تفاوت بزرگی در راحتی و بهره وری شما ایجاد کند. هنگام انتخاب میز استودیویی، مهم است که نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید.

فوم عایق XPS

فوم عایق XPS نوع خاصی از عایق های حرارتی، صوتی و رطوبتی هستند که با تکنولوژی مدرنی ساخته می شوند. نام این محصول (XPS)، مخفف عبارت Extruded Poly Styrene به معنی پلی استایرن اکسترود شده می باشد. این محصولات که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند، در ساخت و سازهای ساختمانی، کارگاهی و صنعتی به عنوان عایق، عملکرد فوق العاده ای دارند. در واقع راندمان فوم XPS نسبت به سایر عایق های ساختمانی به شکل قابل توجهی بالاتر است.

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات صنعتی به دستگاه‌ ها و تجهیزاتی گفته می‌ شود که برای انجام فرآیند ها و عملیات صنعتی به کار می‌ روند. این ماشین‌آلات با استفاده از قدرت مکانیکی، الکتریکی یا هیدرولیکی به دستورات مشخصی عمل می‌ کنند و می‌ توانند در تولید، پردازش، نگهداری و سایر عملیات صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

 دو نمونه از ماشین الات صنعتی CNC :

 دستگاه برش ابر و اسفنج : دستگاه برش ابر و اسفنج (یا همان Sponge Cutting Machine) یک نوع دستگاه برش صنعتی است که برای برش و تقسیم ابرها و اسفنج ‌ها به اندازه و شکل‌ های مورد نیاز استفاده می ‌شود. این دستگاه‌ ها از تکنولوژی پیشرفته برش بهره می ‌برند تا بتوانند به طور دقیق شکل‌ها، قالب ‌ها و الگوهای مختلف را در ابرها و اسفنج‌ ها برش دهند.

دستگاه برش سه بعدی فوم : دستگاه برش سه بعدی فوم یک نوع از دستگاه‌ های برش صنعتی است که برای برش و حکاکی فوم‌ های سبک و سنگین با استفاده از تکنولوژی سه بعدی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این دستگاه‌ها قادرند به طور دقیق شکل ‌ها و الگو های مختلف را در فوم ایجاد کنند.
 

پنل های آکوستیک

پنل آکوستیک محصولی هست که طراحی شده اند تا بتوانند بهبود صداهای محیطی را در فضاهای داخلی ارائه دهند. این پنل ها اغلب از مواد مختلفی مانند فایبر گلاس، فوم صوتی، فولاد و یا چوب تشکیل شده و به راحتی روی دیوارها، سقف و یا دیگر سطوح فضای داخلی نصب می شوند.عمده هدف از استفاده از پنل های آکوستیک، کاهش نوسانات صدای محیطی و بهبود کیفیت صوت در یک فضاست. این پنل ها می توانند عوامل نامطلوبی مانند اکو و بازتاب صدا را کاهش داده و باعث ایجاد یک محیط آرامش بخش و بهبود صدای فضای داخلی شوند.

دیوارپوش

دیوارپوش به سازه‌ای اطلاق می‌شود که برای پوشش دادن به دیوارهای درونی و خارجی ساختمان استفاده می‌شود. این سازه با مصالح مختلفی مانند سیمان، گچ، بلوک، آجر، و در برخی موارد فلزات مانند فولاد و آلومینیوم ساخته می‌شود.یکی از کاربردهای اصلی دیوارپوش، ایجاد زیبایی و طراحی دیوارهاست. با استفاده از دیوار پوش می‌توان به راحتی به دیوارها شکل‌ها و الگوهای مختلفی بخشید و آنها را زیبا و جذاب کرد. همچنین، این سازه به خوبی می‌تواند عیوب موجود در دیوارها را پوشش دهد و به نمای ساختمان ظاهر منظم و سازگار با سایر اجزای آن ببخشد.

تماس با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ناکس هوم تماس بگیرید. پذیرای صدای گرمتان هستیم. شما عزیزان می توانید تمامی محصولات را با قیمتی مناسب از سایت بصورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

آدرس:تهران، اشرفی اصفهانی به سمت شمال، بعداز پل حکیم، خ شهید بیدکی، روبروی دبیرستان جاوید، پ ۳۸

شماره تماس: 02144375963

شماره همراه : 09121992730

ایمیل: info@naxhome.com

کد مطلب: 213587
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *