۰
جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰

اینترنت پرسرعت چین: دانلود فایل ۹۰ گیگابایتی در ۷۲ ثانیه

اولین شبکه‌ی اینترنت ابری ۱۰ گیگابیتی جهان با قابلیت دانلود فایل ۹۰ گیگابایتی در ۷۲ ثانیه رونمایی شد.
اینترنت پرسرعت چین: دانلود فایل ۹۰ گیگابایتی در ۷۲ ثانیه

به گزارش مردم سالاری آنلاین، شانگهای با راه‌اندازی اولین اینترنت پرسرعت ابری ۱۰ گیگابیتی جهان دستاوردی چشمگیر به‌نمایش گذاشته است. این فناوری از همکاری شرکت چاینا تلکام شانگهای و دولت محلی منطقه‌ی یانگپو ایجاد شده‌ است.

به نقل از زومیت، سرویس جدید که F5G-A (شبکه‌ی تمام‌نوری پیشرفته) نامیده می‌شود، از زیرساخت 50G-PON برای ارائه‌ی پهنای باند ابری خیره‌کننده‌ی ۱۰ گیگابیتی استفاده می‌کند.

تصور کنید می‌خواهید فیلم دوساعته‌ی 8K را دانلود کنید که ۹۰ گیگابایت حجم دارد. اگر در کشوری درحال‌توسعه زندگی کنید، برای دانلود این فیلم به چند ساعت زمان نیاز دارید، درصورتی‌که اگر در کشوری توسعه یافته باشید، با درنظرگرفتن پهنای باند استاندارد به ۱۲ تا ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارید. در همین حین، اینترنت ابری پرسرعت 10G چین می‌تواند این فیلم ۹۰ گیگابایتی را تنها در ۷۲ ثانیه دانلود کند.

شبکه‌ی اینترنت ابری 10G می‌تواند شیوه‌ی زندگی و کار و تعامل آنلاین را به‌طور کامل متحول کند؛ از قابلیت استریم محتوای سه‌بعدی گرفته تا تعامل خودرو و خانه‌های هوشمند. پهنای باند بالا تأخیر را از بین می‌برد و به کاربر اجازه می‌دهد تا سرویس‌های آنلاین را روان و بدون قطعی تجربه کند.

کد مطلب: 213682
برچسب ها: اینترنت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *