۱
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴

راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان

بررسی کولر گازی بر اساس متراژ و مکان جزو اولین مواردی است که قبل از اقدام به خرید کولر گازی باید آن را در نظر داشته باشید. اینکه چه کولر گازی برای فضای محیط شما مناسب است نیازمند اختصاص توجهی ویژه بوده و طی چند سال اخیر اولین سوال خریداران در رابطه با همین موضوع است. ما در مطلب راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان به شما مواردی کلیدی و مؤثر در انتخاب کولر گازی مناسب برای محیط های مختلف را ارائه می دهیم تا بتوانید راحت تر نسبت به انتخاب مدل متناسب برای خود اقدام فرمایید.
راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان

بررسی کولر گازی بر اساس متراژ و مکان جزو اولین مواردی است که قبل از اقدام به خرید کولر گازی باید آن را در نظر داشته باشید. کولر گازی برترین نوع دستگاه تهویه و پخش هوای خنک بوده که در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود. اینکه چه کولر گازی برای فضای محیط شما مناسب است نیازمند اختصاص توجهی ویژه بوده و طی چند سال اخیر اولین سوال خریداران در رابطه با همین موضوع است. ما در مطلب راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان به شما مواردی کلیدی و مؤثر در انتخاب کولر گازی مناسب برای محیط های مختلف را ارائه می دهیم تا بتوانید راحت تر نسبت به انتخاب مدل متناسب برای خود اقدام فرمایید.

خرید کولر گازی

کولر گازی وسیله ای کاربردی برای برقراری هوا با دمای متناسب در محیط های مختلف است. این دستگاه کاربردی در انواع مختلفی به بازار عرضه شده و دسته بندی های کولر گازی دیواری، پرتابل، ایستاده، سقفی، پنجره ای و.... را شامل می شود. این دسته بندی های مختلف به شما دسترسی گسترده ای در انتخاب کولر گازی متناسب برای محیط های مختلف را ارائه می دهد. البته برندهای سازنده کولر گازی بیشترین تمرکز خود را در تولید کولر گازی های دیواری قرار داده اند و بیشترین تنوع کولر گازی در بازار از مدل های دیواری است.

ظرفیت؛ اصلی ترین عامل خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان

در تنوع بالای محصولات عرضه شده به بازار مدل های مختلف کولر گازی دیواری با ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه شده اند. این تنوع بالای ظرفیت ها تا حدی انتخاب مدل متناسب برای محیط های مختلف را سخت می کند. به همین دلیل حتما قبل از اقدام به خرید کولر گازی ظرفیت مطلوب برای محیط مدنظرتان را انتخاب کنید. ظرفیت اصلی ترین اِلمان در خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان است. این عامل که با بی تی یو (BTU) نمایش داده شده یک مؤلفه دقیق برای تعیین شرایط تناسب محیط های مختلف می باشد.

بسته به ظرفیت کولر گازی تناسب آن با محیط هایی با متراژهای مختلف متغیر بوده و به بیان کلی هر ظرفیت برای محیطی متناسب است.

فرمول تشخیص ظرفیت برای کولر گازی

در راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان برای تشخیص ظرفیت راهکاراصلی زیر وجود دارد.

BTU که اختصار یافته British thermal units است نشان دهنده قدرت تولید هوای سرد در کولر گازی است.

این المان با عدد ظرفیت های مختلف نمایش داده شده و هرچه عدد آن بالاتر باشد توانایی ایجاد هوای خنک و یا گرم در کولر گازی بالاتر خواهد بود.

BTU بر اساس متراژ با متر مربع نمایش داده می شود. عواملی همچون نورگیربودن و یا ارتفاع ساختمان بر روی این اندازه گیری تأثیر می گذارند و تا حدی عدد به دست آمده کم و زیاد خواهد بود. با در نظر گفتن این موارد برای هر متر مربع مابین 400 تا 600  بی تی یو در نظر گرفته شده که بر طبق متراژ متغیر است.

در لیست زیر جدول اصلی برای تشخیص ظرفیت متناسب برای ظرفیت های مختلف تعبیه شده که بر اساس متراژهای متنوع انتخاب می شود.

ظرفیت کولر گازی

طبقات معمولی

طبقات آفتاب گیر

9000 بی‌تی‌یو

15 متر مربع

12 متر مربع

12000 بی‌تی‌یو

25 متر مربع

17 متر مربع

18000 بی‌تی‌یو

35 متر مربع

25 متر مربع

24000 بی‌تی‌یو

50 متر مربع

35 متر مربع

30000 بی‌تی‌یو

65 متر مربع

45 متر مربع

32000 بی‌تی‌یو

75 متر مربع

55 متر مربع

45000 بی‌تی‌یو

80 متر مربع

65 متر مربع

60000 بی‌تی‌یو

105 متر مربع

80 متر مربع

90000 بی‌تی‌یو

155 متر مربع

115 متر مربع

طبق جدول بالا می توانید خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان را به راحتی انجام دهید. البته مواردی دیگری نیز قبل از خرید باید مورد بررسی قرار گیرند که در ادامه به بررسی دقیق تر آن ها خواهیم پرداخت.

موقعیت جغرافیایی ساختمان

یکی از مهم ترین عوامل در راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان موقعیت جغرافیایی محیط یا ساختمانی است که می خواهید کولر گازی را برای آن خریداری کنید. به صورت کلی همانطور که پیش تر نیز اشاره شد ارتفاع و بلندی ساختمان بر روی انتخاب بهترین کولر گازی تأثیرگذار بوده و بهتر است حتماً در وهله اول ارتفاع آن در نظر گرفته شود. همچنین این مورد که ساختمان در چه ناحیه ی شمالی یا جنوبی قرار گرفته نیز حائز اهمیت است. نورگیر بودن فضا کاملا به این مورد بستگی دارد و بر روی این مورد که چه ظرفیتی از کولر گازی را انتخاب کنید تأثیر می گذارد. هرچه محیط بیشتر نورگیر باشد نیازمند ظرفیت بالاتری برای خنک شدن کامل خواهد بود.

تعداد درب و پنجره ها نیز به صورت کلی باید بررسی شود. چراکه هرچه فضای شما دارای درب و پنجره های بیشتری باشد ظرفیت بالاتری را برای کولر گازی باید در نظر گرفت.

عایق بندی محیط

در مجموع کولر گازی یک وسیله تهویه هوا است که پس از گرفتن گرمای محیط نسبت به ایجاد هوای خنک برای آن اقدام می کند. عدم برخورداری از عایق بندی مناسب در محیط باعث ایجاد خلل در عملکرد تبادل هوای گرم و خنک می شود. اگر محیط شما عایق بندی چندان مناسبی نداشته باشد باید کولر گازی هایی با ظرفیت بالاتر را برای آن خریداری کنید.

آب و هوای منطقه

اینکه در چه منطقه جغرافیایی زندگی می کنید جزو مهم ترین موارد در راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان است. به صورت کلی یکی از اولین سوالاتی که قبل از خرید و در مشاوره با کارشناسان فروش از شما پرسیده می شود منطقه جغرافیایی شما است. ممکن است کولر گازی که ظرفیت پایینی دارد برای مناطق نه چندان گرم انتخاب مناسبی باشد اما بدون شک برای مناطق بسیار گرم پاسخگو نخواهد بود.

بهترین برندها در خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان برندهای ال جی، جنرال، اجنرال و گری هستند. در ادامه نگاهی به برترین محصولات عرضه شده از این برندها می پردازیم.

خرید کولر گازی اجنرال

اجنرال از اصلی ترین برندهای فعال در عرصه تولید انواع کولر گازی است. کولر گازی های این برند به واسطه قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالایی که دارند از پرفروش ترین کولر گازی های موجود در بازار به حساب می آیند.

کم مصرف ترین کولر گازی اجنرال 2024

کولر گازی سوپر اسمارت اینورتر پلاس 2024 از جمله بهترین انتخاب ها برای متراژهای مختلف است. این کولر گازی با موتور سنگین قدرتمند عرضه شده و کارکردی بسیار قدرتمند را برای خنک کردن کامل محیط ارائه می دهد. شایان ذکر است اجنرال این سری از کولر گازی های خود را در ظرفیت های 12000، 18000، 24000 و 30000 عرضه کرده تا در خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان بتوانید بهترین گزینه را برای متراژهای مختلف انتخاب کنید.

خرید کولر گازی ال جی

برند ال جی از پیشکسوت های عرصه تولید انواع لوازم خانگی است. این برند تنوعینسبتا مناسب را در عرضه انواع کولر گازی ها در بازار داشته و می توان در میان مدل های متنوع آن به راحتی کولر گازی مناسب برای خود را یافت.

کم مصرف ترین کولر گازی ال جی 2024

از جدیدترین کولر گازی های موجود در فروشگاه بامی تک می توان به کولر گازی سوپر اسمارت اینورتر پلاس 2024 اشاره کرد. این کولر گازی جدید با تکنولوژی های نوین روانه بازار شده که به صورت کلی با افزایش قدرت و کارایی در کنار مصرف پایین انرژی همراه هستند. شما می توانید در تنوع مدل های این سری که شامل ظرفیت های 12000، 18000، 24000 و 30000 بوده مدلی ایده آل را برای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان در اختیار داشته باشید.

خرید کولر گازی گری

کولر گازی های گری برای استفاده در مناطق جغرافیایی گرم انتخابی فوق العاده هستند. مدل های موتور سنگین این برند با قدرت و عملکردی ایده ال می توانند به خوبی نسبت به ایجاد هوای خنک در محیط اقدام کنند. گری برندی است که ویژگی هایی بسیار کاربردی را در کولر گازی های خود اعمال ساخته و شما را از مشخصاتی گسترده بهره مند می سازد.

کولر گازی G-Matic

کولر گازی گری جی ماتیک از برترین مدل های کولر گازی عرضه شده موجود در فروشگاه بامی تک است. این کولر گازی در ظرفیت های 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 در فروشگاه موجود بوده و شما می توانید بر طبق متراژ محیط نسبت به خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان اقدام کنید.

خرید کولر گازی جنرال

برند جنرال به دلیل ارائه کولر گازی های قیمت مناسب به صورت گسترده ای مورد توجه خریداران است. این برند محصولات خود را با بالاترین سطح از کیفیت ساخت ارائه داده و شما می توانید سال های متوالی بدون نگرانی از افت کیفیت از کولر گازی های جنرال استفاده کنید. قیمت مناسب یکی از بهترین مزایای خرید کولر گازی اجنرال است.

کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد کم مصرف جزو برترین انتخاب ها در راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ و مکان است. این سری از کولر گازی های جنرال در مدل های مختلف تیتانیوم و پلاتینیوم روانه بازار می شوند که هر کدام مزایای منحصربفرد خود را دارا هستند. به صورت کلی مدل های مختلف این سری از ظرفیت های 12 هزار تا 30 هزار را شامل می شوند.

خرید از فروشگاه های معتبر

شما می توانید جدیدترین و مناسب ترین کولر گازی ها را با قیمت مناسب و تخفیف عالی را به صورت آنلاین و تماس تلفنی از وب سایت بامی تک خریداری کنید. برای خرید، به وب سایت بامی تک مراجعه کنید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

https://bamitak.com

• تنوع بالای محصولات: بامی تک طیف گسترده ای از کولر گازی های مختلف را از برندهای معتبر ارائه می دهد. 
• قیمت مناسب: بامی تک محصولات خود را با قیمت مناسب و رقابتی به مشتریان عرضه می کند. 
• گارانتی معتبر: بامی تک برای تمام محصولات خود گارانتی معتبر ارائه می دهد. 
• خدمات پس از فروش: بامی تک خدمات پس از فروش باکیفیت و مطمئنی به مشتریان خود ارائه می دهد. 
کد مطلب: 215325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *