۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰

تشریح جزئیات مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در بیرجند و مشهد

معاون اجرایی رئیس جمهور جزئیات مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در بیرجند و مشهد را تشریح کرد.
تشریح جزئیات مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در بیرجند و مشهد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایلنا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در مورد برنامه‌های امروز و فردا برای بزرگداشت و تشییع شهدای خدمت گفت: از عنایت و حمایت و حماسه سازی مردم در این دو سه روز تشکر می کنم از ساعاتی دیگر مراسم روسای عالی رتبه کشور ها در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ مقام عالی رتبه اعلام آمادگی کردند، گفت: ان‌شاالله میزبانشان هستیم و برای عرض تسلیت به رهبر انقلاب و مسئولین کشور از کشورهای مختلف حضور پیدا کردند و این مراسم از ساعاتی دیگر شروع می شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور یادآور شد: فردا اوایل صبح به استان خراسان جنوبی سفر می کنیم و از ساعت ۷:۳۰ صبح برنامه ها آغاز می شود و ۸ صبح پیکر در جمعیت قرار می گیرد.

وی با اشاره به دلیل انتقال پیکر به خراسان جنوبی گفت: علت انتخاب استان خراسان جنوبی این است که آیت الله رئیسی به این استان تعلق خاطر داشتند و نماینده خبرگان این حوزه بودند و به خاطر برخی محرومیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد به اضافه مردم متدین و انقلابی این شهر توجه خاصی به خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند داشتند.

منصور عنوان کرد:‌بعد از سفر به بیرجند پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می کنیم و بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان ۱۵ خرداد مشهد مراسم استقبال از کاروان شهدا به سمت حرم مطهر آغاز می شود. چند برنامه هم درحرم آقا امام رضا داریم.

وی گفت: پیکر آیت الله رئیسی پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدای خودشان آقا علی بن موسی بن الرضا به خاک سپرده خواهد شد. شهدای دیگر هم برنامه های دیگری در شهرستان‌ها و استان خودشان دارند.

کد مطلب: 216522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *