۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰

خرج این خودرو از قیمت خریدش بالا می‌زند!

خودروهای لوکس و گران‌قیمتی که به‌صورت انبوه تولید شده‌اند و غیرلیمیتد هستند، غالباً پس از گذشت چند سال ارزش خود را از دست می‌دهند و هم‌سطح خودروهای معمولی و جدید می‌شوند. قیمت این نوع خودروها در بعضی مواقع بسیار وسوسه کننده و جذاب است، اما پشت این قیمت کم و جذاب رازهایی وجود دارد که با شنیدن آن دست از خرید برمی‌دارید!
خرج این خودرو از قیمت خریدش بالا می‌زند!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ رولزرویس فانتوم که برای چند دهه لقب لوکس‌ترین سدان تولیدی جهان را یدک می‌کشد، گزینه‌ای فوق‌العاده جذاب و در عین حال دور از دسترس برای بسیاری از مردم جهان است. حالا فرض کنید که یک رولزرویس فانتوم ۲۰۰۴ امروز با قیمت ۷۰ هزار دلار (معادل ۴ میلیارد تومان) قابل خریداری باشد؛ این قیمت در مقایسه با فانتوم ۲۰۲۴ با قیمتی بیش از ۵۰۰ هزار دلار، برای شما وسوسه کننده نیست؟ قطعاً وسوسه کننده خواهد بود.
با قیمت پیشنهادی ۶۹,۹۵۰ دلار برای رولزرویس فانتوم ۲۰۰۴، به نظر می‌رسد که معامله قابل‌توجهی باشد، چرا که این خودرو در ابتدا ۳۲۰ هزار دلار (معادل ۱۸ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان) قیمت داشت که مساوی با بیش از ۵۳۱ هزار دلار امروزی است.

شما در ازای پرداخت این پول، یک رولزرویس فانتوم نقره‌ای دریافت می‌کنید که دارای رینگ‌های آلیاژی، درب‌های Suicide عقب، صندلی‌های برقی جلو و بسیاری از امکاناتی است که در آن دوران بسیار جلوتر از زمان خود بودند.

به گزارش خبرآنلاین، اینکه شما پشت فرمان خودرویی هستید که دارای یک موتور ۶٫۸ لیتری V۱۲ با قدرت ۴۵۳ اسب بخاری است، وسوسه شما را برای خرید این خودرو بیشتر می‌کند؛ اما همین موتور و سایر امکانات رفاهی لوکس، ممکن است دلیلی برای دوری از این خودرو باشد!

هنگامی که مشکلی در یکی از این وسایل نقلیه لوکس قدیمی رخ می‌دهد، صورت‌حساب آن‌ها به‌سرعت تکان‌دهنده‌ای زیاد می‌شود. برای مثال فانتوم داستان ما حدود ۷۹ هزار دلار هزینه، معادل ۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان روی دست مالک جدید گذاشته است! یعنی ۹ هزار دلار بیشتر از قیمت خود خودرو!

این اعداد عجیب‌وغریب نشان می‌دهند که اگر هیچ عشق و علاقه‌ای به این نوع خودروهای قدیمی ندارید، بهتر است هرگز سمت آن‌ها نروید؛ چرا که به‌احتمال زیاد این‌چنین هزینه‌های گزافی را روی دست شما خواهند گذاشت.

کد مطلب: 216536
برچسب ها: قیمت خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *