۰
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

کنعانی: اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی در پیشرفت کشور ایجاد نخواهد شد

کنعانی بیان کرد: قطعاً در حرکت روبه‌پیش و پرشتاب جمهوری اسلامی ایران و تعاملات و همکاری‌های سازنده دولت جمهوری اسلامی با کشورها و جامعه جهانی خللی ایجاد نخواهد شد.
کنعانی: اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی در پیشرفت کشور ایجاد نخواهد شد

سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران در مراسم تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه گفت: قطعاً فقدان دکتر حسین امیرعبداللهیان یک ضایعه برای دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است، اما جمهوری اسلامی ایران، نظام مبتنی بر نهادها و رویکردهای اساسی در حوزه روابط و سیاست خارجی برآمده از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام، رویکرد اصولی مقام معظم رهبری و اصول اساسی در قانون اساسی است.

به‌رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

نظام جمهوری اسلامی نظام مقتدر و نظام توانمندی است، میزان‌ مشارکت کشورهای مختلف در سطوح عالی در مراسم‌ تجلیل از جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور فقید و دکتر حسین  امیرعبداللهیان از جغرافیای مختلف جهان و کثرت پیام‌های تسلیت و همدردی که ارسال شد برای مقام‌ معظم رهبری و دولت و ملت ایران نشان‌دهنده جایگاه برجسته ایران در نظام بین‌المللی است.

فلذا قطعاً در حرکت روبه‌پیش و پرشتاب جمهوری اسلامی ایران و تعاملات و همکاری‌های سازنده دولت جمهوری اسلامی با کشورها و جامعه جهانی خللی ایجاد نخواهد شد.

کد مطلب: 216575
برچسب ها: ناصر کنعانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *