۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۸
اسفنانی:

پاسخ وزیر دادگستری قانع کننده نبود

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: ۲ نماینده ای که سئوالاتی از وزیر دادگستری و رئیس سازمان زندان ها در خصوص شرایط و وضعیت زندان ها داشتند، از پاسخ امروز آنها در کمیسیون قانع نشدند.
مهر: محمد علی اسفنانی، درباره موضوعات مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون حقوقی - قضایی مجلس اظهارکرد: در جلسه امروز سه شنبه کمیسیون ۲ نفر از همکاران ما از وزیر دادگستری درباره وضعیت زندان های کرج و شوشتر داشتند.
وی افزود: آقای بختیاری وزیر دادگستری و آقای اسماعیلی رئیس سازمان زندان های کشور در پاسخ به سئوالات این ۲ نماینده مجلس پاسخ هایی ارائه کردند که در نهایت عزیز اکبریان، نماینده کرج اعلام کرد که از پاسخ های ارائه شده قانع نشده اند.
سخنگوی کمیسیون حقوقی - قضایی مجلس تصریح کرد: همچنین سادات ابراهیمی، نماینده شوشتر مقرر شد که فرصتی یک ماهه برای پاسخگویی درباره آنچه مرضوع سئوال بوده است را به وزیر دادگستری بدهد و موضوع سئوال را پیگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با ارجاع سئوال آقای اکبریان از وزیر دادگستری به صحن علنی مجلس باید ببینیم که کمیسیون چه تصمیمی می گیرد و آیا سئوال را در سطح منطقه ای یا ملی تلقی می کند. در این رابطه ظرف یک هفته آینده به هیات رئیسه مجلس اطلاع خواهیم داد.
کد مطلب: 21972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *