۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۸
زاکانی:

اتفاقات مجلس ربطی به اصول گرایی ندارد

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر کشور به یک انقلاب اخلاقی نیازمند است و لازمه آن داشتن سعه صدر و بهره گیری از ادبیات مناسب رفتاری و گفتاری است
مهر: علیرضا زاکانی عصر سه شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه و خبرنگاران در اردبیل با یادآوری تاکیدات رهبری اضافه کرد: مسئولان نباید مخالفتهای خود را به میان مردم بکشانند و با ایجاد ناهمگونی به خواسته های خصمانه دشمنان دامن زنند.
وی با یادآوری دیدار دو هفته پیش رهبری با سران دو قوه مجریه و مقننه اضافه کرد: در این دیدار از این مسئولان خواسته شد تا با طرح مشکلات فی مابین به مشکلات موجود اضافه نکنند.
اتفاقات مجلس ربطی به اصول گرایی ندارد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر عده ای گمان می کنند اصول گرایی موافق یا مخالف اتفاقات اخیر مجلس است باید به صراحت گفت این اتفاقات ارتباطی با خط مشی و آرمانهای اصول گرایی ندارد.
وی افزود: رودررویی مسئولان خلاف نظر رهبری و مصادیق عقیدتی اصولگرایی است و اگر مسئولی در این خصوص غفلت کرد باید به شکلی غفلت خود را جبران کند.
زاکانی در توضیح ملاکهای رفتاری عقیدتی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملاک و میزان عملکرد خود را از بیانات و تاکیدات رهبری می گیریم.
ملاک و میزان عملکرد خود را از ولی فقیه می گیریم
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید به اینکه والاترین و برترین توصیه، توصیه رهبری است، ادامه داد: در حال حاضر تاکید رهبری به حفظ وحدت و همدلی در بین آحاد جامعه است و ضروری است تمامی افراد از این مهم تبعیت کنند.
وی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو نیز بیانات رهبری را به عنوان سرلوحه رفتاری خود در نظر خواهیم گرفت.
زاکانی همچنین با اشاره به جریانات اتفاق افتاده در استیضاح وزیر تعاون یادآور شد: به دلیل نامناسب بودن زمان استیضاح شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از طرح موضوع آن را امضا نکردم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: با وجود اینکه با طرح استیضاح وزیر تعاون موافق بودم اما جریان پیش آمده اخیر در مجلس را پیش بینی می کردم و به همین دلیل با طرح موضوع در فضای فعلی موافق نبودم.
رودررویی دو مسئول بلند پایه آب به آسیاب دشمن ریختن بود
وی با انتقاد از اتفاقات اخیر مجلس اضافه کرد: هر چند زمان طرح استیضاح مناسب نبود اما برخی دوستان نیز نباید از این فضا استفاده نادرست می کردند.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: با این وجود رئیس دولت حرکت شایسته ای نداشت و در ادامه بخشی از پاسخهای رئیس مجلس به بیانات رئیس دولت نامناسب بود.
زاکانی با تاکید به اینکه هر دو مسئول به دلیل رفتار ناشایست باید از مردم عذرخواهی کنند، ادامه داد: این اتفاق آب در آسیاب دشمن ریختن بود.
کد مطلب: 22004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *