۰
سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۷

شعار علیه بارسلونا در تمرین پرسپولیس

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز علیه بارسلونا شعار دادند و رئال مادرید را تشویق کردند.
تسنیم: تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد.
*علی کریمی هافبک مصدوم پرسپولیس از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین اختصاصی کرد. او با شروع تمرین پرسپولیس با لباس شخصی نظاره‌گر تمرینات بود.
*کریمی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس دقایقی با سعید شیرینی به صحبت پرداخت.
*به محض ورود مسئولان باشگاه رئال مادرید که برای افتتاح مدارس فوتبال این باشگاه به ایران آمده‌اند، هواداران پرسپولیس ضمن خوش‌آمد‌گویی به آنها رئال مادرید را تشویق کردند و با شعار "پرسپولیس جهانی، رئال کهکشانی" به خواکین و همراهانش خیرمقدم گفتند.
* هنگام بازدید مسئولان رئال مادرید از امکانات مجموعه درفشی‌فر حضور یکی از خبرنگاران با لباس بارسلونا برای مسئولان رئال مادرید جالب بود و آنها با این خبرنگار به شوخی پرداختند.
*در حاشیه تمرین پرسپولیس کریم باقری و وینگو بگوویچ با هم به صحبت پرداختند. پیش از این گفته می‌شد بگوویچ و باقری با هم مشکل داشتند.
*سیدجلال حسینی مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزیی در کلینیک مشغول تمرین شد و زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.
*در تمرین امروز بازیکنان به دو گروه اصلی و ذخیره تقسیم شدند. بازیکنان اصلی که مقابل سپاهان بازی کرده بودند بعد از دویدن به انجام حرکات کششی مشغول شدند.
*در ابتدای تمرین، بازیکنان پرسپولیس تولد کریم باقری را تبریک گفتند و برای او دست زدند. کیکی هم به همین مناسبت تهیه شده بود و قرار است جشنی هم در رختکن گرفته شود.
* به علت حضور مسئولان رئال مادرید حدود ۵۰ خبرنگار و عکاس تمرین امروز پرسپولیس را پوشش دادند. امروز هیچ محدودیتی برای خبرنگاران در ورزشگاه درفشی‌فر وجود نداشت.
*بازیکنان ذخیره پرسپولیس زیر نظر گل‌محمدی و مجتبی حسینی به فوتبال درون تیمی در یک چهارم زمین پرداختند. این در حالی است که بازیکنان اصلی از این تمرین معاف بودند و بعد از ۴۵ دقیقه به رختکن رفتند.
*هواداران پرسپولیس در تمرین امروز رئال مادرید را تشویق کردند و علیه بارسلونا شعار سر دادند.
*مارکو پروویچ و نیلسون بعد از اتمام تمرین چند دقیقه‌ای با سعید شیرینی به صحبت پرداختند.
کد مطلب: 23545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *