۰
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۴

چند گانگی قیمت ها اصلاح شود

رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده گفت: باید هر چه سریعتر چندگانگی نرخ ها در کشور اصلاح شود.
مهر:جواد تقوی عصر چهارشنبه در دومین همایش تقدیر از تولید کنندگان حامی مصرف کننده استان فارس افزود: راه اندازی این سازمان برای جلوگیری و برخورد با تخلفات است که در این میان چند گانگی نرخ نیز از جمله تخلفات است.
وی تصریح کرد: اما زمانیکه یک شخص اسناد مختلف خرید مواد اولیه و دیگر خرید های خود را به سازمان حمایت از مصرف کننده ارائه می کند که نشان دهنده افزایش نرخ تمام شده کالا است آن موقع نمی شود توقع افزایش نرخ را نداشت.
رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده ادامه داد: تمامی دولت در تلاش است که تورم را کنترل کند ودر این راه هیچکس بیکار ننشسته است.
تقوی یادآور شد: در حال حاضر ۳۱۲ انجمن حمایت از مصرف کننده در شهرستانهای کشور راه اندازی شده که ۸۰ هزار عضو دارد.
وی تصریح کرد: تمامی تلاش ما بر این بوده که این انجمن ها هماهنگی خوبی با مصرف کننده وتولید کننده داشته باشد.
افزایش تعرفه حمایت از تولید نیست
در ادامه این همایش رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس با بیان اینکه حمایت از مصرف کننده لازم وضروری است، گفت: تولید بدون مصرف کننده به جایی نخواهد رسید و باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که افزایش تعرفه ها حمایت از تولید نیست.
غفار صفری افزود: باید به این نکته توجه داشت که تولید کننده بدون توجه به نیاز های مصرف کنندگان نمی تواند حضور دائم و با طرفدار داشته باشد زیرا بازار امروز یک وضعیت رقابتی برای جلب توجه مصرف کنندگان را دارد.
وی تصریح کرد: سیاست دولت در بحث واردات نیز حمایت از واردات کالاهای اساسی است وتولید در جایگاه بسیار بالایی در کشور قرار دارد.
کد مطلب: 23644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *