۰
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۹
عابدینی:

تماشاگران هیچ ابراز احساساتی با احمدی‌نژاد نکردند

احمدی‌نژاد در حالی وارد سالن شد که ما کشتی چهارم را برده بودیم و قهرمانی ما در جام‌جهانی مسجل شده بود، اما تماشاگران هیچ ابراز احساساتی با احمدی‌نژاد نکردند. این نشان می‌دهد مردم از تعامل دولت با ورزش ناراضی هستند. این موضوع فقط در بخش ورزشی است. آنها تماشاگران با واکنش خود نشان دادند دولت در زمینه ورزش موفق نبوده، حالا به موضوعاتی مانند اقتصاد کاری ندارم‌
تماشاگران هیچ ابراز احساساتی با احمدی‌نژاد نکردند
انتخاب:امير عابديني با اشاره به «عدم تشویق احمدی نژاد در سالن کشتی» گفت‌: اگر به رقابت دیروز تیم ملی کشتی آزاد مقابل روسیه توجه می‌کردید وقتی احمدی‌نژاد به عنوان رییس جمهور وارد سالن کشتی شد هواداران او را تشویق نکردند، در حالیکه این به نوعی بدرقه او محسوب می‌شد.
وی افزود: واقعا موهای تن من سیخ شد.‌ احمدی‌نژاد در حالی وارد سالن شد که ما کشتی چهارم را برده بودیم و قهرمانی ما در جام‌جهانی مسجل شده بود، اما تماشاگران هیچ ابراز احساساتی با احمدی‌نژاد نکردند. این نشان می‌دهد مردم از تعامل دولت با ورزش ناراضی هستند. این موضوع فقط در بخش ورزشی است. آنها تماشاگران با واکنش خود نشان دادند دولت در زمینه ورزش موفق نبوده، حالا به موضوعاتی مانند اقتصاد کاری ندارم‌.‌»
وی افزود‌‌: «عدم تشویق احمدی‌نژاد از سوی هواداران ورزش ثابت کرد که مردم از عملكرد دولت در حوزه ورزش ناراضی هستند و انشاء‌الله دولت بعدی کمک کند تا یک شعف و شادی در بین اهالی ورزش و هواداران آن به وجود بیاید‌..»
عابدینی گفت: «عمر دولت احمدی‌نژاد رو به پایان است. امیدواریم دولت بعد که می‌آید موضوعات باشگاه‌داری را درست کند»
وی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به صحبت‌های محمد رویانیان مبنی بر کناره‌گیری تیم فوتبال این باشگاه از مسابقات لیگ برتر آن هم به دلیل اشتباهات داوری گفت‌: «رویانیان فکر می‌کند سناریوی از پیش تعیین شده و به همین دلیل از اتفاقات پیش آمده بسیار عصبانی است‌.‌»
امیر عابدینی که با ایلنا گفت و گو می کرد، افزود‌: «وقتی اشتباهات پی در پی برای تیم پرسپولیس و اتفاقاتی که برای فوتبال ما رخ می‌دهد را کنار هم می‌گذاریم، رویانیان عصبانی شده و احساس می‌کند سناریویی برای تعیین نتایج لیگ برتر از پیش و توسط افرادی خاص نوشته شده است‌.‌»
وی با بیان اینکه اگر بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم را دیده باشید حق را به رویانیان می‌دهید، اظهار داشت‌: «من در همان دقایق کوتاهی که بازی را دیدم، تک به تک غلامرضا رضایی آفساید نبود که به اشتباه آفساید گرفته شد، بعد از آن دیدم یک پنالتی هم به سود پرسپولیس اعلام نشد. این نظر من بود. شاید کارشناسان داوری نظر دیگری داشته باشند‌.‌»
این کارشناس مسایل فوتبال اضافه کرد‌: «رویانیان عصبانی است چون که به او اثبات شده اتفاقات غیر فوتبالی در فوتبال دخیل است و نتایج را رقم می‌زند‌.‌»
عابدینی در ادامه متذکر شد: «اینکه بگوییم یکسری مسایل غیر فوتبالی در نتایج فوتبال دخیل است کم گفته‌ایم، چراکه کمی بیشتر از یکسری مسایل غیر فوتبالی در نتایج فوتبال دخیل است‌.‌»
این مدیر فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: «نکته‌ای که بسیار برای خود من تامل برانگیز و عجیب است اینکه فدراسیون در مقابل این مسایل سکوت و حتی از آنها حمایت می‌کند. فرستادن ناظرانی خاص به یکسری مسابقات و همچنین یکسری داوران خاص برای برخی از مسابقات بسیار عجیب است‌.‌»
وی افزود: «در جریان مسابقه حسن رودباریان دروازه‌بان ما به اشتباه آشکار داور اخراج می‌شود و تعمدی بودن آن بر همگان آشکار است، در مقابل آقایان تاکید دارند ۴ جلسه باید محروم شود و می‌رود در منطقه دیگری قضاوت می‌کند و دقیقا سوت‌های مشکوکی می‌زند. حالا آقایان می‌خواهند با تهدید و ارعاب و جریمه نگذارند حرف بزنیم اما نمی‌توانند مانع حرف زدن ما باشند.»
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ادامه تصریح کرد: «ما در این فوتبال حرف خود را می‌زنیم و بحث تراکتورسازی، داماش و پرسپولیس نیست. بحث ما این است که چه اتفاقاتی افتاده این نگرانی‌ها به وجود آمده که یکی - دو داور جهت‌دار قضاوت می‌کنند و چرا همین یکی - دو داور همین‌طور می‌چرخند‌.‌ رویانیان حق دارد در مقابل این قبیل قضاوت‌ها واکنش نشان دهد.»
وی تاکید کرد: «البته نمی‌گذاریم او پرسپولیس را از لیگ برتر بیرون بکشد زیرا همه فوتبال ضربه می‌خورد، حتی برای خود پرسپولیس خوب نیست که از لیگ برتر کنار بکشد. رویانیان باید این شرایط را تحمل کند. ما سال‌هاست این شرایط را تحمل می‌کنیم و در مقابلش فقط صبوری کرده‌ایم‌.‌»
عابدینی در خصوص اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود تیم استقلال است تا این تیم به عنوان قهرمانی برسد، گفت: ‌«منصفانه اگر بخواهیم حرف بزنیم این تیم خوب بازی می‌کند. آنها در ورزشگاه حافظیه شیراز ۵ گل به فجر می‌زنند و ما شاهد هستیم این تیم روند خیلی خوبی دارد. بحث تبانی که سرپرست فجر اعلام کرده نمی‌تواند صحت داشته باشد چراکه خود استقلال در رشت به تیم ما می‌بازد. بالاخره آدم می‌بیند استقلال خدا وکیلی خوب بازی می‌کند. پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند، اما وقتی در جریان مسابقه یک گل نمی‌زند بازیکنان این تیم احساسی عمل می‌کنند. در بازی مقابل آلومینیوم نیز اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردند و تک به تک را خراب نمی‌کردند می‌توانستند پیروز میدان شوند. داوری در توقف این تیم تاثیر داشت‌.‌ البته قبول دارم داوری در یکی - دو بازی به سود استقلال سوت زده است‌.‌»
این کارشناس مسایل فوتبال با اشاره به مشکلات باشگاه‌داری در کشور اظهار داشت‌: «من فکر می‌کنم هیجانات ورزشی را همه دوست دارند. روز گذشته تیم ملی کشتی آزاد خیلی مقتدرانه قهرمان جام‌جهانی شد و همه مسوولان از رییس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس هم حضور داشتند. ۱۲ هزار نفر در سالن آزادی بودند و میلیون‌ها نفر نیز در تلویزیون این مسابقه را تماشا می‌کردند. در ایجاد این هیجانات همه سهیم هستند، اما موقعی که تیم شکست می‌خورد مدیر تنها باید پاسخگوی توقعات باشد. حالا هم برای خودم سوال است چگونه است دو باشگاهی که برای دولت هستند برای هزینه کردن باید حساب و کتاب شوند اما این حساب و کتاب برای تیم‌های صنعتی وجود ندارد و بخش خصوصی هم از بی‌پولی می‌رنجد‌.‌»
وی افزود‌: «تا زمانی که سیستمی ایجاد نشود که مباحثی چون مالیات، تسهیلات و معافیات برای باشگاه‌ها تعیین نشود همیشه باشگاه‌ها برای گذراندن امور با مشکل مواجه هستند و نمی‌شود گفت‌ باشگاه‌های ما خودکفا شده‌اند. فعلا هم با این وضعیت باشگاه‌داری در کشور کاری نمی‌توان کرد‌.‌»
کد مطلب: 23929
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *