۰
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۷

نظر دستجردي درباره نامزدی در انتخابات

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: نگرش و نگارش آینده جهان و كشور به دست زنان است و نباید این مسئولیت را از دوش خود برداریم.
جام جم: دكتر مرضیه وحید دستجردی دیروز در كنگره ملی ۷۰۰۰ شهید زن كشور و زنان شهید و ایثارگر استان همدان افزود: با توجه به این‌كه زنان نقش بزرگی در تربیت انسان‌ها دارند، بنابراین باید خودشان مربیان صالحی باشند تا بتوانند نقش خود را در تربیت فرزندان كه همانا اساس و بنیان جامعه است، انجام دهند.
وی اظهار كرد: هر آنچه خوبی در جامعه وجود دارد از تربیت انسان‌هاست كه نقش مادران در این بین بسیار واضح است و زنان به عنوان استوانه‌های اصلی و نیمی ازجمعیت كشور، تمام توان خود را برای تعالی و ارتقای معنوی جامعه به كار می‌برند.
دستجردی با بیان این‌كه مادر شهید احمدی روشن افتخاری برای استان محسوب می‌شود، تصریح كرد: زنان در جامعه نشان دادند كه برخلاف آنچه دنیای غرب می‌خواهد از آنان بسازد، علاوه بر خانواده، در پایه‌گذاری نظام و ارتقای معنوی جامعه نقش بسزایی دارند.
دستجردی با اشاره به این‌كه دیانت ما از سیاست جدا نیست، عنوان كرد: زندگانی مبتنی بر شرع و آداب مقدس اسلامی ما با سیاست و اداره امور جامعه برابری می‌كند.
به گفته دستجردی، نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از خون شهداست و حفظ آن از اوجب واجبات است كه باید بتوانیم آن را حفظ كنیم، بنابراین مسیر و اهداف ما روشن است و آنچه انتظار می‌رود اخلاص، تعبد و خدمتگزاری خالصانه به خلق و مردم است، چرا كه هیچ امری ارزشمندتر و بالاتر از خدمتگزاری به جامعه و كسب رضایت مردم نیست و وظیفه ما این است كه در هر جایگاهی خدمتگزار صادقی باشیم.
در پایان این كنگره، با حضور دكتر وحید دستجردی، خجسته، سردار ابوحمزه، پدر شهید احمدی روشن، سردار سلگی، سردار شهید قهاری از تمبر یادمان كنگره و كتاب یك جرعه صبر رونمایی و از ایثارگران زن استان همدان، پدر شهید احمدی روشن و همسر شهید قهاری با اهدای مدال افتخار، لوح و تندیس، قدردانی شد.
دكتر دستجردی در حاشیه مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم در پاسخ به این پرسش كه آیا تصمیمی مبنی بر نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد رد كرد و گفت: چنین تصمیمی ندارم.
کد مطلب: 23995
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *