۰
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۴

لیبرمن:ایران می‌خواهد وقت تلف کند

وزیر خارجه مستعفی و رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اسرائیل می‌گوید نسبت به نتایج نشست «آلماتی» بدبین است و فکر می‌کند که ایران قصد دارد در این مذاکرات وقت تلف کند.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، در حالی که مذاکرات میان ایران و گروه ۱+۵ پس از وقفه‌ای هشت ماهه امروز در شهر «آلماتی» قزاقستان از سر گرفته شد، «آویگدور لیبرمن» رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اسرائیل می‌گوید برای این مذاکرات آرزوی موفقیت دارد، اما ترجیح می‌دهد نسبت به نتایج آن بدبین باشد.
وزیر خارجه مستعفی رژیم‌صهیونیستی که با اتهام تقلب و فریب افکار عمومی روبرو است، در مورد مذاکرات آلماتی گفت: شک نداریم که ایران قصد دارد روند مذاکرات را طولانی کند و وقت تلف کند.
وی افزود که اسرائیل از کشورهای مذاکره‌کننده با ایران می‌خواهد تا «گام‌هایی عملی‌تر» برای جلوگیری از دستیابی ایران به آنچه تسلیحات هسته ای نامید، بردارند.
لیبرمن که جزو جنگ‌طلب‌ترین مقامات رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آید، اضافه کرد: جامعه بین‌الملل باید از آنچه که در موضوع کره شمالی تجربه کرد، درس بگیرد و بفهمد که تنها تحریم‌ها کافی نیستند.
امروز یک مقام اسرائیلی‌ هم که خواسته نام او فاش نشود، در مصاحبه با «جروزالم‌پست» از تماس‌های اسرائیل با گروه ۱+۵ خبر داده و گفته بود اسرائیل خروج تمام اورانیوم‌های غنی‌شده از ایران را خواستار است.
کد مطلب: 24210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *