۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۶

حذف خفت بار بارسا در نیوکمپ

تیم فوتبال رئال مادرید با برتری در خانه بارسلونا به فینال مسابقات جام حذفی اسپانبا راه یافت.
به گزارش تسنیم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپادل‌ری) از ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه شب،‌ بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال مادرید بود و با پذیرش شکست ۳ بر یک برابر این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفت.
رئال مادرید که در بازی رفت یک بر یک در خانه خود متوقف شده بود به امید گلزنی در نیوکمپ گام به میدان گذاشت. ۱۳ دقیقه از بازی نگذشته بود که کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی دروازه پینتو را باز کرد تا آقای خاص روی نیمکت رئال نفس راحتی بکشد و تیمش را به فینال نزدیک‌تر ببیند. در ادامه گلی از خط دروازه‌ها نگذشت و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.
در حالی که تصور می‌رفت بارسا در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش بیشتری کند این رونالدو بود که برای دومین بار در دقیقه ۵۷ توپ را به تور دروازه بارسلونا چسباند تا قبل از اینکه خوشحالی معروفش برای دعوت هواداران میزبان به سکوت را انجام دهد، ورزشگاه نیوکمپ غرق سکوت شده باشد.
رئال اما با این وجود دست بردار نبود و باز هم به گل رسید. در دقیقه ۶۸ واران همچون بازی رفت با ضربه سر گلزنی کرد تا اختلاف به سه گل برسد. در ادامه و در شبی که مسی کم فروغ بود، آلبا در دقیقه ۸۹ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا فقط از سنگینی شکست آبی و اناری پوشان کم کند.
در نهایت رئال مادرید با برتری ۳ بر یک در این مسابقه به فینال راه یافت و مورینیو یک برد به پیروزی‌های قبلی خود در ال‌کلاسیکو اضافه کرد و بارسا در شبی که رورا را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت در خانه و مقابل چشمان تماشاگران خود تحقیر شد.
کد مطلب: 24254
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *