۰
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۸

جواب رویانیان به سازمان لیگ

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جواب سازمان لیگ برتر را داد.
به گزارش فارس، محمد رویانیان در اظهارنظری اعلام کرده بود که قرارداد تبلیغات دور زمین که ۱۸ میلیارد تومان بسته شده، کم است و او حاضر است که تبلیغات را به او بدهند و قرارداد ۱۰۰ میلیاردی ببندد. به همین دلیل سازمان لیگ واکنشی به این موضوع نشان داد و گفت که رویانیان برنامه‌هایش را باید ارائه دهد.
محمد رویانیان در این‌باره به فارس گفت: حرفی که من زدم، صحبت خودم نبود بلکه بحث کارشناسی روی آن شده، شاید نباید این حرف را می‌زدم اما در جلسه‌ای با وزیر ورزش و برخی از معاونانش صحبت‌هایی در خصوص کم بودن پول دریافتی تبلیغات دور زمین انجام شد که خیلی‌ها به این نتیجه رسیدند که قرارداد فعلی کم است.
وی افزود: ما هم اعلام کردیم اگر این شرایط است تبلیغات زمین را با مبلغی که اعلام کردم به ما بدهند، تاج هم در جریان همه امور است چون در آن جلسه حضور داشت، او حتی در جلسه هیئت ‌مدیره نیز از همه موارد با خبر است که ما به این نتیجه رسیدیم که برای حقوق پرسپولیس برخی امکانات را به خدمت بگیریم.
وی افزود: من روی حرفم هستم و می‌گویم بر اساس کارشناسی توسط وزارت ورزش در پی چند جلسه در ارتباط با تبلیغات دور زمین با قدرت اعلام می‌کنم اگر با توجه به مصوبات، تبلیغات دور زمین را به من بدهند از طریق شرکت‌هایی که خودم می‌دانم، درآمد لازم بالغ بر ۱۰۰ میلیارد را می‌توانیم بگیریم. این موضوع بارها کارشناسی شده و حرفی نبوده که من از خودم بزنم و مطمئن باشید به اندازه کافی آن را بررسی کرده‌ایم.
کد مطلب: 24644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *