۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
فریده شجاعی:

برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرده بودم اما گفتند مجاز نیستید

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه برای کاندیداتوری در فدراسیون فوتبال پیش از این اقدام کرده بوده است تاکید کرد که ایران نسبت به تقسیم‌بندی صورت گرفته در آسیا اعتراض خواهد کرد.
ايسنا: فریده شجاعی درباره کاندید نشدنش در انتخابات کنفدراسیون آسیا گفت: پیش از این در ۲۴ فوریه از سوی فدراسیون فوتبال برای کاندیداتوری در انتخابات کنفدراسیون آسیا معرفی شده بودند اما امروز AFC آسیا طی نامه‌ای اعلام کرد که آسیا را به چند بخش تقسیم کرده‌اند و ایران در این تقسیم‌بندی مجاز به کاندیداتوری نیست چون نماینده این منطقه سال ۲۰۱۱ انتخاب شده و تا سال ۲۰۱۵ هم در هیات اجرایی حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: بر همین اساس تنها کشورهای فلسطین،‌استرالیا و کره شمالی برای انتخابات کنفدراسیون آسیا کاندید شده‌اند که البته جای سوال دارد که به جز استرالیا دو کشور دیگر چه جایگاهی در فوتبال بانوان دارند در حالی که شرایط ایران بهتر از این کشورها بوده است.
شجاعی خاطر نشان کرد: در نظر داریم که نسبت به تصمیم گرفته شده از سوی کنفدراسیون آسیا اعتراض کنیم این موضوع معمول به نظر نمی رسد چون اگر تقسیم‌بندی در اسیا صورت گرفته بود چرا باید پیش از این از فدراسیون فوتبال ایران می‌خواستند که نماینده خود را به آنها معرفی کنند؟
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بهرحال با چنین تصمیم‌ گیری شانس حضور ایران در کنفدراسیون آسیا از بین رفت و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد مطلب: 24808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *