۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵
از سوي مجمع فرهنگیان ایران اسلامی صورت پذيرفت؛

دعوت از خاتمی برای حضور در انتخابات

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی اعلام کرد که این مجمع به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به همراه سایر گروه‌های عضو این شورا خواهان کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری است.
ايسنا: فرج کمیجانی، با بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعیت حاکم بر اوضاع اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه، برای برون‌رفت از وضع موجود نیازمند رییس‌جمهوری هستیم که بتواند با کسب آرای اکثریت قاطع آحاد مردم و مقبولیت خود بین نخبگان و متخصصان حوزه‌های مختلف، دولتی کارآمد و مورد وثوق همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی تشکیل دهد تا با اتکا به نظرات تخصصی اعضا و مشاوران دولت آینده در راستای سند چشم‌انداز کشور، ایران پیشرفته را برای کشور رقم بزند.
وی ادامه داد: در بین افرادی که اسامی آنها برای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شده، ضمن احترام به همه آن عزیزان، بهترین و مقبول‌ترین گزینه را سیدمحمد خاتمی می‌دانیم، چراکه معتقدیم در صورت حضور ایشان در عرصه انتخابات بزرگترین اجماع حول محور ایشان از طرف انجمن‌ها، گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب و حتی طیف‌هایی از اصولگرایان معتدل شکل خواهد گرفت.
این عضو کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان این اعتقاد که «خاتمی دارای پایگاه اجتماعی بسیار قوی و سابقه مدیریتی روشن است»، مدعی شد: تنها با سبک و سیاق مدیریتی خاتمی است که می‌توان گام‌های توسعه و پیشرفت کشور را سرعت بخشید و همدلی نزدیکی بین نیروهای دلسوز اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا ایجاد کرد. به عقیده ما، همه فعالان سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی دارند و موفقیت این نظام آرزوی آن‌هاست، از شنیدن خبر کاندیداتوری خاتمی اظهار خوشحالی خواهند کرد؛ چراکه حضور ایشان به مشارکت افراد بی‌شماری خواهد انجامید و آن‌هایی که از این حضور نگرانند دو دسته‌اند؛ یا مخالف نظام جمهوری اسلامی‌اند یا رقیبانی هستند که منافع فردی و گروهی خود را به منافع کشور ترجیح می‌دهند.
وی با بیان این‌که «اصلاح‌طلبان یک جریان ریشه‌دار و با سابقه روشن در کشور هستند و هیچگاه قابل حذف نیستند»، افزود: خاتمی می‌تواند بهترین گزینه برای تزریق امید به جامعه باشد. مردم ایران از دولت خاتمی ذهنیت مثبتی دارند و در نتیجه نسبت به روی کار آمدن یک دولت اصلاح‌طلب با ریاست خاتمی اشتیاق بیشتری خواهند داشت. 
کد مطلب: 24903
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *