۱
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
نجفقلی حبیبی:

درباره انتخابات به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، بر ضرورت استفاده از تمام تجربیات مدیریتی در اداره امور و حل مشکلات کشور تاکید کرد.
نجفقلی حبیبی درباره جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: عمده مسائل مطرح شده در جلسه روز گذشته شورا درباره مسایل اقتصادی بود و بیشتر وقت جلسه صرف بررسی مشکلات اقتصادی پیش آمده نظیر تورم و گرانی شد.

وی با بیان اینکه "مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند"، افزود: ما معتقدیم هرچند تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی کنونی موثر بوده است اما دلیل اصلی این مشکلات بیشتر از سوی مدیریتها ناشی می‌شود.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها با انتقاد از اینکه هر گروهی تلاش می‌کند تا گروه دیگر را مقصر اصلی مشکلات جلوه دهد، تصریح کرد: داستان ما شبیه مسافران یک کشتی است که اگر در حال غرق شدن باشد، همه با هم غرق خواهند شد و اینکه مقصر چه کسی است، دیگر مهم نیست. کوشش نشود تا کسی تقصیرها را به گردن دیگران بیندازد بلکه باید از همه تجربیات مدیریتی کشور استفاده شود و همه کمک کنند تا مسائل و مشکلات سامان پیدا کند.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: اگر مشکلات کنونی کشور تداوم پیدا کند، کشور دچار بحران خواهد شد، پس ضروری است از تجربیات صاحب‌نظران و کارشناسان استفاده شود و مدیران کشور باید تلاش مضاعفی در جهت حل مشکلات انجام دهند، چراکه با شعار و مقصر کردن یکدیگر مشکلات حل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه "فقر و مشکلات اقتصادی فعلی منجر به بروز ناهنجار‌یهای اخلاقی و آسیب‌های سخت به بنیان خانواده و جامعه می‌شود"، خاطرنشان کرد: وضعیت معیشتی مردم بویژه مستعضفان نگران‌کننده است و در نتیجه توقع جریان اصلاحات این است که همه دست به دست هم دهند تا مشکلات کشور از پیش رو برداشته شود.

حبیبی در پایان، درباره‌ تصمیمات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در رابطه با انتخابات نیز گفت: بحث‌های در این رابطه شده است اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. 
کد مطلب: 10697
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *