۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۰

رضايي:بهترین مدل اقتصادی برای کشور اقتصاد مقاومتی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین مدل اقتصاد برای کشور است که باید اجرایی شود.
به گزارش فارس از بردسکن، محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم بردسکن اظهار کرد: مسئله تحریم در همه جهان اتفاق می‌افتد و ثمره منفی آن کمتر از ۳۰ درصد اثرگذاری دارد، نه اینکه بیش از ۷۰ درصد بر اقتصاد کشور اثر بگذارد.
وی این اثرگذاری را نتیجه یک مدیریت ضعیف اقتصادی برشمرد و افزود: تنها راه نشان دادن اقتصادی سالم، توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی است.
رضایی اقتصاد مقاومتی را یک اقتصاد پویا و برنامه‌ریز دانست و خاطرنشان کرد: هدف از این اقتصاد گرانی و ریاضت مردم نیست.
وی با اشاره به شهرستان بردسکن اظهار کرد: بردسکن در زمره شهرستان‌های برخوردار از حیث منابع طبیعی و خدادادی است ولی هنوز در این منطقه بیش از‌ ۵۰ درصد جوانان برای اشتغال به مرکز کشور می‌روند که خطراتی هم آنان را تعقیب می‌کند.
رضایی پسته، زعفران، باغداری این منطقه را مورد اشاره قرار داد و افزود: تحریم‌ها اصلا توجیه‌پذیر نیست که این همه مشکل، از قبل تحریم به وجود آمده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: ضعف برنامه‌ریزی و جابه‌جایی‌های زیاد منجر به اقتصادی می‌شود که نتیجه آن هم‌اکنون در کشور مشهود است.
وی یارانه سبز را حرکتی حساب شده دانست و تصریح کرد: در اقتصاد سالم و پویا همه از زندگی لذت می‌برند و کشاورزی بردسکن در استان دارای جایگاه ویژه‌ای است ولی هنوز در راستای صنایع تبدیلی این شهرستان فاقد آن است.
رضایی بیکاری را معضل بزرگ جوانان این منطقه ذکر کرد و افزود: با برنامه‌ریزی در مدیریت کلان کشور مشکلات را می‌توان حل کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور دارای نیروی انسانی پر تلاش و خوش فکر است و به کارگیری این نیرو به مدیریت نیاز دارد.
وی با اشاره به افزایش قیمت کود اظهار کرد: قیمت یک کیسه کود که مبلغ ۷ هزار تومان بود الان به پنج برابر و حتی بیشتر رسیده است، این موارد به تدبیر نیاز دارد که امید است با کمک یکدیگر و اتحاد بهتر بتوانیم در پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب کشوری بسازیم که در اقتصاد آن مردم دارای زندگی بدون دغدغه باشند.
کد مطلب: 25953
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *